A francia műhely munkáiról már többször írtunk, legutóbb éppen Ferrari motoros négykerekűjük kapcsán. Most egy technikailag kevésbé, esztétikailag annál inkább csemegének tekinthető jármű érkezett tőlük.
A Yamaha kultikus izommotorjának, az önmagában is agresszív megjelenésű VMaxnak voltak elégedetlenek a külsejével, így alaposan módosítottak a gép megjelenésén. A hajtáslánc érintetlenül maradt, a Hypermodified névre keresztelt masina külseje azonban a japán Manga stílusától ihletve nagyon megváltozott.
Hogy azért némileg módosuljon a technika is, szélesebb lett a hátsó kerék, hatékonyabb fékrendszert kapott a gép, illetve mélyebbre ültették a komplett futóművet. Ezek a változtatások valóban teljessé tették az átalakulást, amelynek ütősségéről semmi nem beszélhet jobban, mint a galériában található nagy felbontású képek.
A videóban pedig a mindössze négyfős mikrocéget irányító mester beszél hitvallásáról, motivációiról, no meg a Yamaha VMax Hypermodified születéséről. Mindenképpen érdemes megemlíteni, hogy ezt a motort egyetlen tervrajz készítése nélkül alkották meg, azaz “élesben” hozták létre az egészet. Van némi rutinjuk, az egyszer biztos…
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »