Nem, nem tréfáról van szó. Számos, nem motorostól hallott tréfa után most már büszkén mondhatjuk, van motoros klímatizáló. Az onroados fűthető téli ruházat komoly kihívással néz szembe: az EntroSys egy motoros légkondicionáló berendezést szabadalmaztatott és vár előrendeléseket az új termékre. A készülék gyakorlatilag egy mini elektromos légkondicionáló, amit a hátsó doboz helyére lehet szerelni, azt a 12V-os rendszerről üzemeltetni. A berendezést hidegben fűtésre, melegben hűtésre használhatjuk. A kormányon elhelyezett kapcsolóval tudjuk szabályozni a levegő hőmérsékletét és intenzitását, a befújt levegő egy csövön keresztül jut egyelőre csak egy mellénybe, bár a cég tervei között egy teljes, a végtagokat is védő “légruha” kialakítása is szerepel. Az alábbi videón a látható a szerkezet felszerelésének és használatának módja.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Motoros légkondi…. Hogy pont egy DL-t kellett ezzel meggyalázni.
Hát ez nagyon vicces! Vagy inkább nevetséges?
gy néz ki mint egy porszívó:)
ügyes dolog ez meg minden DE! kilóg egy cső az oldalamból???nem köszönöm!
Egyébként az van, hogy vannak emberek, akik úgy igazándiból nem szeretnek motorozni, csak valami társasági nyomásra űzik. És az ilyeneknek minden bajuk van, télen hideg, nyáron meleg, ilyen ruha, olyan ruha, így kényelmetlen, úgy kényelmetlen, hangos a bukó, túl halk a bukó meg mittodomén. Meg a motorra szerelhető kiegészítő buziságok, amiket nem sorolnék, mert senkit nem akarok megbántani.
Én azok közé az igénytelen barmok közé tartozom, akinek van egy téli meg egy nyári ruhája, egy szar bukója és slussz. És mégis élvezem. És baromira irritálnak az ilyesmi hülyeségek.
Ennél azért kicsit jobbnak tűnik a thermoflash, ahol folyadék kering a ruhában. Nekik talán még nincs kész a hűtős verziójuk, de a prototipust már két éve használtam. A fűthetőset meg 3-4 éve, és kisebb problémákat leszámítva működik rendesen.
Motorozni nyáron a hegyekben kell, ahol 10-15 fokkal hűvösebb van, télen meg a mediterrán térségben. Kár, hogy a mediterrán térség nekem kimarad telente…
”Meg a motorra szerelhető kiegészítő buziságok, amiket nem sorolnék, mert senkit nem akarok megbántani.”
Léécciii! Sorold!
Vagy inkább irjatok egy ilyen paródiát! Aki ilyenekkel rakta körül magát, az úgysem olvas -t !
Nem, hanem ír.
De NEM ÍROM MEG és kész!
Motorozás, szabadság, viszont nagy a menetszél, kell egy baromi nagy plexi, kicsit fázik a kezem, de jó volna egy markolatfűtés, esik az eső de jó volna tető a fejem felé, meg alulra is, mert a csizmám is vizes, na, akkor már legyen az oldalamon is. Hm, ez a két kerék meglehetősen instabil, főleg így télen, de jó volna még egy kerék, hogy ne csússzon ki az eleje, ha nem tapad a kerék – de végül is lehet 2-vel több is. Na, akkor ha már egy zárt térben ülök, legyen rendes klíma is, meg cd-s rádió, kényelmes ülés, nagy csomagtér.
Ja, hogy ez az autó?!
Nekim nagy plexim ugyan van, de csak azért, mert majd 2 méteres vagyok és sokat szoktam egyben menni. De ennyi…
Nekem a téli motorozásnál az utakra ráfagyott csapadék jelentik a főbb problémát.
A Mocimmal jártam dolgozni minden nap, bár amíóta leesett a hó és jegesek az utak nem vállalom be, de nem a ruhám miatt hanem a csúszásveszély miatt. Szóval nem jelentene nekem megoldást a fűthető ruha.
Van 1 téli és egy nyári szerkom, valamint egy tanktatyom és egy hátsó dobozom. (semmi más buziság). Egy plexit viszont lehet, hogy veszek majd a mocira és azzal buziskodok
A plexit már leszereltem tavaly elött, (nem sokat fogott a szélböl)
a markolatfütést, meg akkor most kötöm ki!
naked bringám van. Nincs rajta plexi. Nincs rajta markolatfűtés. Télen-nyáron ugyanaz a ruhám, legfeljebb nyáron farmerban nyomom. Jó, 5-10 fok alatt nem igen ülök motorra, mert féltem az ízületeimet.
Nekem csak ennyi a hozzáfűzni valóm.
Azoknak pedig, akiknek “itt fáj, ott ázik-fázik, jaj, fúj a szél, ú, esik az eső, fröcskölnek, mit vegyek fel, hol vegyem le, most meleg van, hú, de hideg van stb.”, azt üzenem, hogy adják el a motorjukat és vegyenek egy ‘miautónkat’.
Lehet, hogy ez egy kicsit erős volt. Oké, ők is szeretnék élvezni a motorozást. De akkor ne rinyáljanak. Nagyon ‘úri’ sport lett ez.
“akik úgy igazándiból nem szeretnek motorozni”
az a baj hogy vannak akik mindenáron autót akarnak csinálni a motorokból..
hát pedig pont az a lényege az egésznek hogy NEM az!
a legjobb amikor a robogós korszakuknak vége és rájönnek hogy nekik az auto jobb de van aki nem és akkor jönnek ezek a ketyerék…
katéter nincs, mert akkor meg sem kell állni!?