Stílusos retro ingázó

Nosztalgia
2010. január 27., szerda - TeeJay

Az eladási statisztikák élén rendre a 125 köbcentiméteres, gazdaságos kismotorok végeznek. A modern technika helyett azonban választhatjuk a stílust is.

Hirdetés


Cimkék:


Hozzászólások (4 hozzászólás)

Mike T. -

persze, hogy nem ázsiában gyártják, mert ahhoz mennyiség kellene, hogy ott gyártassanak.

azt a 10 darab motort, amit ebből eladnak, azt nem érdemes kivinni gyártatni. 🙂

 

 


Macko -

Mike T: erre azért ne vegyünk mérget. A 4200 Euro Franciországban nem egy elrugaszkodott ár szerintem, és az egész nép megrögzött lokálpartióta.

Nyilván nem lesz egy Cube-szerű gyártási volumene, de nem tartom kizártnak, hogy helyben vesznek ebből annyit, amennyi a gazdaságos gyártáshoz kell majd.

Persze meglátjuk…


TeeJay -

Arról már ne is beszéljünk, ha “kínai” mennyiségben (és minőségben) készülne: pár százezer forintból kijönne, ha nem egyedi francia retro, hanem kínai/indiai tömegcikk lenne.


MGP -

Nekem nagyon tetszik, drukkolok nekik, hogy a manufakturális gyártás mellett is életképes legyen a modell.

A retrónak és a veteránoknak is van divatja, de sokan vannak vele úgy, hogy csak a forma és esetleg pár apró műszaki megoldás tetszik a veterán motoron, de a fenntartása körülményes, és még ha jó blokk is van benne a korabeli fék és futóműrendszerek folyamatos figyelmet igényelnek motorozás közben. Látom a veteránozással is foglalkozó barátaimat, hogy egy pár száz km-es túrára micsoda szerszámkészletekkel és alkatrészhalmazzal indulnak el. Ezért gondolom hogy van létjogosultsága egy szép korabeli formavilágú motornak mai technológiaával ellátva.

 


Előző bejegyzés

Motoros légkondicionáló

2010. január 26., kedd
Technika

Következő bejegyzés

Karácsony után is kell az ajándék!

2010. január 27., szerda
Ajándék

Ezeket olvastad már?

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt

Az új világrend trónkövetelői? Benelli TRK 702 páros teszt

2023. október 18., szerda

Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!

Elolvasom »
Új motor teszt

125 köbcentivel 1000 kilométeres túra 24 óra alatt

2023. október 15., vasárnap

Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!

Elolvasom »
Videós túrabeszámoló

Győz a Fekete Lovag: Serpentize motoros ruha bemutató

2023. szeptember 24., vasárnap

Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.

Elolvasom »
Ruházat tartósteszt