A Sugomi dizájn nevében fogant, közvetlen elődjéhez képest karakteresebb és könnyedebb gép lett a Kawasaki Z650. De vajon mennyire új modell?
Elolvasom »Mennyire alkalmas terepes mozgásra a Honda dupla kuplungos Africa Twinje? Segít a DCT vagy inkább akadályoz? És szerpentinen? Most kiderül.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Idén további elektronikai extrákat tettek elérhetővé a GS-ez, mi pedig kíváncsiak voltunk mit mutat az új szekér, ezért kicsit megjárattuk.
Elolvasom »A Honda optikailag mindent beleadott apró kalandmotorjába, amit lehetett. Műszakilag ugyanez nem igaz, de a CRF250 Rally így sem egy rossz gép.
Elolvasom »A Benelli Tornado 302 kicsit olasz, kicsit kínai, az indiai piacra szánták és mindezek ellenére nem nevezhetjük európai szemmel sem rossznak.
Elolvasom »A Yamaha megrengette a világot az MT sorozattal. A legvadabb gép továbbfejlesztése, az MT-10 SP pedig elérte a sötétség legmélyebb bugyrát.
Elolvasom »A bajorok aranybányája a GS sorozat, amely egykoron az R80 G/S modellel indult. A Heritage család új tagja, az Urban G/S neki állít emléket.
Elolvasom »Akár még a magyar utak ördöge is lehetne a Benelli TRK 502, korunk egyik ár-érték bajnoka, ha hajlandóak lennénk felrúgni az előítéleteinket.
Elolvasom »A ma divatos scrambler hullámot lovagolja meg a Yamaha az SCR950 modellel. Vajon a meglepő alapokra épülő konstrukció mennyire jó erre a célra?
Elolvasom »Miért nevezik a motorok Ferrarijának az MV Agusta márkát? Ki kell próbálni egyet, és kiderül: ez történt a Turismo Veloce 800 tesztjén is.
Elolvasom »