Teszt

Belépő a klubba

2009. július 05., vasárnap

Az ezres naked kategóriát az európai gyártók uralják, legalábbis a kívánságlisták alapján. A legizgalmasabb klubba a japánok nem eddig kaptak meghívót, a CB1000R törheti meg a jeget. (...)

Elolvasom »
Teszt: Honda CB1000R

Új vizeken

2009. június 28., vasárnap

A BMW az elmúlt években több-kevesebb sikerrel próbálkozik új területeken. A nagy és erős motorok gyártása hengerelrendezéstől függetlenül jól megy, a kisebb kategóriákban azonban az érdekes motorok ellenére is, nehéz dolga van a bajoroknak. Az F800R az egyik legnehezebb kategóriában próbálkozik, legkev

Elolvasom »
Teszt: BMW F800R - videóval

Hirdetés

Kicsi a pitbike de bika

2009. június 22., hétfő

A motorozás – a motorosok lelkesedésének köszönhetően – újabb és újabb kategóriákkal bővül. Így született meg a pitbike is, amely kicsit hasonlít a krosszozáshoz, azonban speciálisan erre a célra fejlesztett motorokkal űzik. Komoly állóképességet igénylő, ám anyagi oldalról sokak számára hozzáf

Elolvasom »
Kicsi a pitbike de bika

Héja a rendszerváltás után

A Simsont mindenki ismeri és az egykori NDK iparával kapcsolja össze. Pedig a gyár a két Németország egyesítését követően is termelt. Egy ilyen ritka kismotorról számol be kedves olvasónk.

Elolvasom »
Olvasói teszt: Simson S53 Habicht

Narancsszínű ködben

2009. június 20., szombat

„Örömmel értesítünk mindenkit, hogy megszületett a világ legjobb motorkerékpárja! Az Onroad felfüggeszti működését, mert a tulajdonos már úton van Las Vegasba vagyonszerzési céllal, hogy vásárolhasson egyet.” – szép bevezető, még ha nem is teljesen igaz…

Elolvasom »
Teszt: KTM 990 SMT - videóval

Ezért szeretem a Suzukit

2009. június 13., szombat

A Gladiust azóta várom, amióta először tudomást szereztem jöttéről. A Suzuki egyik kedvenc márkám, a 650-es V-motor pedig saját V-Stromomban is ott dübörög, így nagyon kíváncsi voltam milyen lesz a megosztó megjelenésű motor nyergében ülni. (...)

Elolvasom »
Teszteltük: Suzuki Gladius

Egy ólomsúlyú szívdobbanás

2009. június 11., csütörtök

Az MT-01 már ötödik modellévét éli jelentős átalakítások nélkül. Mi lehet az oka, hogy egy csúcskategóriás motor gyakorlatilag változatlan formában a piacon van és a mai napig veszik az emberek? Ennek próbáltunk utána járni.

Elolvasom »
Nyomatékgyár két keréken -Yamaha MT01 teszt

Hirdetés

A szirének éneke

2009. június 07., vasárnap

Ha egy motor nagyon erős, akkor általában a többi részlet könnyen feledésbe merül, mert akkora adrenalinbombát jelent rajta ülni. A K1300R esetében ez kicsit másképpen van. Hatalmas ereje csak egy, a számos erényét felvonultató listáról. (...)

Elolvasom »
Teszteltük a 173 lovas BMW K1300R-t

Lehet egy kuplungkarral kevesebb?

2009. június 04., csütörtök

Hosszú ideje szerettem volna kipróbálni, hiszen minden ilyen jellegű technikai fejlesztés - amely a kényelmet és a biztonságot szolgálja, ám nem csökkenti a motorozás élményét - érdekel. Végre eljött az idő, és vallatóra foghattam a Yamaha kuplungkarjától megfosztott utazómotorját.

Elolvasom »
Teszteltük a kuplungkar nélküli Yamaha túramotort

Csak úgy, szabadon

2009. június 01., hétfő

Szívesebben vittem volna el a 400-as nagytesóját, de egyáltalán nem bántam meg, hogy felültem a DR125SM-re. Nem egy erőgép, de hosszú idő után megint mindenféle kötöttség és kényszer nélkül motoroztam. Csak úgy, szabadon.

Elolvasom »
Teszteltük a tinik szupermotóját

Hirdetés