Nálunk járt a Honda 2008-as csodamotorja, a DN-01. Ez az a motor, amelyről senki nem hitte, hogy valóban ilyen formája lesz szériában, hiszen bemutatásakor (és most is) rendkívül futurisztikusnak tűnik. A csodabogarat egy automatikus váltó fejeli meg. (...)
Elolvasom »Az Egyesült Államok hadereje katonai motorkerékpárokat is rendbe állított Dél-Koreában, amelyet egy esetleges észak-koreai konfliktus esetén vetnének be. A képen látható bemutatóra Szöulban került sor. (...)
Elolvasom »A motoros élete nem egyszerű. Figyelnie kell a forgalomra, magára a motorozásra, a gép állapotára, az utasára és még számos egyéb dologra. Úgy tűnik, hogy mindezek tetejébe bizonyos helyeken túlvilági eredetű problémákkal is meg kell küzdenie a közlekedőknek. (...)
Elolvasom »Nem tudom, hogy a mozgó teherautóra ugratásnak van-e külön kategóriája a Guiness rekordok könyvében, minden esetre Roger Wells tartja ebben a számban a rekordot. A mutatványt nézni is rossz, ahogyan a kommentár mondja:”ez az ugrása az utolsó, ha a teherautó mögé, vagy ami még rosszabb, elé esik.” (...)
Elolvasom »A hétvégi mugellói versenyen Hector Barbera hívővé lett, amikor 260 kilométer/órával bukott 250-es gépe nyergében. (...)
Elolvasom »A kultikus márkák szerveznek rajongóiknak olyan összejöveteleket, amelyek erősítik az összetartozást kedvencükkel. A Ducati is így tesz minden évben. Publikus a 2008-as Európa Fesztivál időpontja. (...)
Elolvasom »A Suzuki Crosscage-ről már többször beszámoltunk. Úgy tűnik, tényleg ez a motor lesz az első szériagyártású hidrogéncellás motorkerékpár. Most végre nem egy pódiumon forogva látjuk a motort, hanem menet közben. (...)
Elolvasom »A német Franz Langernek nyilvánvalóan van egy kis beütése az egyhengeres motorokat illetően. Vonzalma nyugdíjas korára teljesedhetett ki, ugyanis megépítette a legnagyobb lökettérfogatú egyhengeres motort. (...)
Elolvasom »Se vége se hossza azon jármű-átépítéseknek, amelyeknél egy autóba valamilyen motorkerékpár blokkját építik be. (…)
Elolvasom »A KTM 2008. január 3-án egy szabadalmat nyújtott be, amelyben levédi az offroad modelleknél alkalmazott újszerű üzemanyagtartály-elhelyezését. A tartály nem a megszokott helyre, hanem a hátsó sárvédő alá kerül, amely benyúlik az ülés alá. (...)
Elolvasom »