A képlet egyszerű. Végy egy 1400 köbcentiméteres blokkot, szerelj rá turbófeltöltőt, építs köré egy motort minőségi high-tech alkatrészekből és nevezd el egy legendás versenyzőről. Íme az Icon Sheene, amely 250 lóerőt ad le a hátsó keréken.
Elolvasom »Azt szokták mondani, a statisztikának az a végkicsengése, amit a készítője akar. Ez esetben azonban nehéz bármit is belemagyarázni a számokba.
Elolvasom »Egy nagyon gyenge, talán első kísérletet láthatunk az egykerekezésre. Körülbelül úgy is sikerült...
Elolvasom »A versenytársak egyre másra jelentetik meg új óriás enduró modelljeiket, a Piaggio sem akar kimaradni a versenyből. Az olasz pletykák szerint a csoport az Aprilia márkaneve alatt új motort adhat ki.
Elolvasom »Érdekes hír látott napvilágot a ködös Albionban. A brit hivatalnokok perelnék a Nemzetközi Motoros Szövetséget az elektromos motorok versenye miatt.
Elolvasom »Sablonos reklámokkal nehéz felkelteni a nézők figyelmét. Az alábbi kisfilmekre azonban éppen ez a jelző nem illik. Viszont egyediek és humorosak.
Elolvasom »Az európai motoros sajtót múlt héten bejárta a hír, amely arról szólt, hogy az EU leporolta a motorok teljesítmény-korlátozásáról szóló tervezetét. Ezt a gyártók nem nézték tétlenül, nyilatkozatban reagáltak a hírre.
Elolvasom »A hétvégén hivatalosan is leleplezték a KTM innovatív, elektromos motorját. Íme a hivatalos adatok, képek és videók.
Elolvasom »A barátok előtti kivagyiságból sokan ragadtatják magukat vakmerő tettekre. Ez sokszor nagyon rosszra vezet, bár a videó főhőse viszonylag olcsón megúszta.
Elolvasom »A mai versenyeket nézve sokaknak eszébe sem jut honnan indult ez a sport. Fék nélkül, bevontatva, deszkákon versenyezve: ez volt a férfiak kihívása.
Elolvasom »