A Husqvarna Norden 901 a KTM 890-es blokkjára épülő motor, amivel belekóstol a túraendurók világába a svéd vállalat.
Elolvasom »Az új kistigris erősebb, modernebb elődjénél, teljesíti az Euro5 kívánalmait és dizájn terén is kapott némi vérfrissítést.
Elolvasom »A BMW egy teljes új, 1800 köbcentis, kéthengeres bokszermotort fejlesztett, hogy az R18-cal újra ringbe szálljon a cruiser piacon.
Elolvasom »Az egykori csehszlovák üzem, a Jawa új életre kelt, ám ma már elsősorban az indiai piacot célozzák meg. Ez pedig itt a Perak nevű bobberük.
Elolvasom »Nevéhez méltóan nem lesz egy túlsúlyos darab a Ducati V4 Panigales Superleggera, mindössze 161 kg az, amire számíthatunk.
Elolvasom »A Norton Superlight SS esetében egy kicsit megszaladt a toll a tervezőasztal mellett. Karbon hegyek, kompresszor, minden IS van.
Elolvasom »A retró brit motornak álcázott japán W800 a Kawasaki talán első célzottan múltidéző terméke volt. A család most három tagúra bővült.
Elolvasom »Nem mindenki lőtt el minden patront az EICMA keretein belül, a Triumph még csak most vezeti fel az új Tiger 900-at.
Elolvasom »A szokatlan mindig megkapó, emlékezetes. Akárcsak a Milánóban bemutatkozó Italjet Dragster, ami a szokatlen megoldások szobra.
Elolvasom »Milánóban a Benelli is új motort villantott a Leoncino 800 képében, azaz az olaszok megérkeztek az igazi nagyok közé.
Elolvasom »A milánói EICMA show-n a Moto Guzzi a legnépszerűbb termékeik, a V85 TT és a V7 III új változataival állt elő.
Elolvasom »A felnyitható sisakok nehezebbek és zajosabbak zárt társaiknál. A SCHUBERTH C4 Pro legújabb, karbon héjas változata ezekre alaposan rácáfol.
Elolvasom »