Dizájn tekintetében közel áll a véglegeshez a nem régiben bemutatott Renault Laguna, kupé verziója. A kétajtós változat körülbelül egy évvel a négyajtós és a kombi változatok után kerül a piacra, így egészítve ki a gyártó zászlóshajójának kínálatát.
Elolvasom »A vászontetős kabrió a harmadik 1-es lesz a sorban az ötajtós és a kupé kivitel után. A motorválaszték előre láthatóan sportos lesz, amelyet a 300 lóerős hathengeres ikerturbós erőforrás nyit.
Elolvasom »Karórából készült, miniatűr műremek motorkerékpárok.
Elolvasom »A Ferrari közétett egy dokumentációt, amelyben az utcai és a versenyautókat egyaránt érintő fejlesztési irányait és a jövőben alkalmazott technológiáit ismerteti.
Elolvasom »Az EuroNCAP tesztekkel megegyező módon 64 kilométer/órás frontális, és oldalütközést is vizsgáltak, lesújtó eredménnyel. A biztonsági cella nem bizonyult kellőképpen merevnek, az A oszlop mélyen benyomult az utastérbe.
Elolvasom »Több műanyag specialista cég fejlesztett már a közelmúltban üvegszál erősítésű műanyag keréktárcsákat, azonban nem volt lehetőségük azokat megfelelően tesztelni, így nem kerülhettek közutakon alkalmazott autókra.
Elolvasom »A német Edo Competition hangolt egy kicsit a Lamborghini Murcielago LP640-on. Az ECU átprogramozásával és más légszűrők alkalmazásával a 6,5 literes V12-es motor teljesítményét 640-ről 663 lóerőre emelték, míg a nyomatékot 660-ról 657 newtonméterre.
Elolvasom »Kaliforniában megelégelték az illegális gyorsulási versenyeken előforduló haláleseteket, és egy – legalábbis – szokatlan rendelkezéssel próbálják visszaszorítani a tunerek kedvét.
Elolvasom »A kémfotókon jól látszanak az alig takargatott modell lényeges pontjai. Az egyik ilyen, az osztottan nyíló hátsó ajtó. Ami érdekesebb, hogy az anyós oldalon látszik a hátsó ajtó íve is, a vezető oldalon azonban nem.
Elolvasom »A Volkswagen nyomdokaiban a Porsche is készíti kettős-kuplungú sebességváltóját. A váltót PDK-nak hívják, a német Porsche dupla kuplung elnevezés után.
Elolvasom »