25 422 darab 2006-2007 modellévű CBR1000RR-t hívnak vissza, mert a tankjukban egy hibásan hegesztett szellőzőcső a rezonancia hatására eltörhet és az üzemanyag kifolyhat. Mivel a kifolyó üzemanyag a motorral és a gyújtásrendszerrel is kapcsolatba kerülhet a motorkerékpár akár ki is gyulladhat.
Elolvasom »Sajnos nagyon sok motorosnak vitték már el kedvenc paripáját. Az ilyen esetek azért is különösen fájdalmasak, mert a motorosok egy szűkebb, zártabb közösséget alkotnak a többi közlekedőhöz képest, a motoros sokszor gondolja, hogy aki motorozik, az rossz ember nem lehet.
Elolvasom »Nem rég számoltunk be egy ráfutásos autó-motor ütközésről. Ez láthatóan egy hasonló esetről készült kép, amiről semmit sem tudunk. Azt kizárhatjuk, hogy a motoros hátramenetben az autós alá tolatott… Csak remélhetjük, hogy a motoros nem ült a motoron.
Elolvasom »Egy ittasan vezető autós elgázolt egy motorost az autópálya felhajtón. Ez az eset különösebben nem zavarta meg a lelki békéjét, mert szépen hajtott tovább, 2,5 kilométeren keresztül, annak ellenére, hogy a motor, motorostul az autó eleje alá ékelődött.
Elolvasom »Egy pár hónapja a FIM és az AMA terítékén van a motocross királykategóriáját érintő kérdés: csökkentsék-e a hengertérfogatot 450 köbcentiről 350 köbcentire.
Elolvasom »Nem régen cseréltem le motoromon a Michelin Anakee-kat a Metzeler Karoo-kra, várva a telet. A gumis megnyugtatólag közölte, hogy nitrogénnel töltötte fel a gumikat, azonban amikor megkérdeztem, hogy miért, igazán nem tudta megválaszolni. Miért lehet jobb nitrogénnel feltölteni a gumiabroncsot?
Elolvasom »Két típusát hívja vissza a Triumph: a Sprint ST1050-et és a Tiger 1050-et, mert egy alulméretezett alátét miatt a kiegészítő csomagtartó instabilitáshoz vezethet.
Elolvasom »Hazánk számára eléggé szégyenletes eredménnyel zárult a European Transport Safety Council felmérése. Magyarország a motorosok számára a harmadik legveszélyesebb hely, alig elmaradva Csehország és Szlovénia után.
Elolvasom »Miután Frederico Minoli elnök vezérigazgató elhagyta a Ducatit, úgy tűnik a jelenlegi tervezési vezető, a Dél-Afrikai Pierre Terblanche is megválik az olasz cégtől.
Elolvasom »Tapasztalt endúrósok tudják, hogy terepre menni egyedül nem hogy nem szerencsés, hanem egyenesen tilos. Nem csak arról van szó, hogy az ember könnyen szenved balesetet terepen, hanem sokkal inkább arról, hogy elhagyatott helyen igen kicsi az esélye, hogy ha szerencsétlenül jár, segítséggel találkozzon, vagy seg
Elolvasom »