Mivel rótták az utakat a fiatalok Ausztráliában, ameddig nálunk a 250-es ETZ számított a vágyott nagymotornak? Lássuk!
Elolvasom »Kárpáti Péter nagyrészt egyedül teljesítette a Morocco Desert Challenge utolsó előtti, a szervezők által is legkeményebbnek ígért napját.
Elolvasom »Nem minden esetben áll a szerencse a motoros pártján, álljon ennek mementójára itt egy olyan videó, amely igazán durvának tűnik.
Elolvasom »A sivatagi verseny hatodik napja nem volt túl hosszú, ám végig nagyon nehéz szalaszokon vezetett. Laller bukott és sérült, Péter azonban harcol.
Elolvasom »Súlyos fordulatot kezdett el venni a Yamaha és Suzuki értékesítésben érintett Harmati motorkereskedés kálváriája.
Elolvasom »A köves szakaszok után a Morocco Desert Challenge útvonala elérte az igazi dűnés részeket. Motorosaink komoly küzdelmen vannak túl.
Elolvasom »A Yamaha nagyot kockáztatott amikor piacra dobta a NIKEN-t, amihez korábban még hasonlót is alig láttunk. A Honda pedig megirigyelte a sikert.
Elolvasom »Kárpáti Peti és Horváth Laller teljesítették a Morocco Desert Challenge sivatagi verseny negyedik napját is, amely sok újdonságot nem hozott.
Elolvasom »A BMW Group mintegy 50 évvel ezelőtt nyitotta meg a berlini gyárát. Az üzem egy S1000RR-el ünnepelte a hárommilliomodik legyártott motorját.
Elolvasom »A Revival Cycles épített egy custom gépet a BMW új, 1800 köbcentis bokszere köré, ezzel világgá kürtölve, hogy újra cruisert fognak gyártani.
Elolvasom »