Ez egy régi tartalomhoz tartozó videó.
Elolvasom »Tartóstesztre befogott Nolan N43 Air bukósisakunk első cikkénél jegyezte meg egy kedves hozzászólónk, milyen kár, hogy a fejvédő „csak” Lexanból készült. Másik olvasónk ugyanott válaszában megvédte az alapanyagot. Lássuk hát, mi az igazság, mi is az a Lexan?
Elolvasom »Szeretnénk megtanulni jól motorozni a versenypályán, hogy kiélhessük magunkat a pályanapokon? Nekifoghatunk önerőnkből is, de sokkal célszerűbb keresni egy kurzust, ahol a mesterfogásokat profiktól sajátíthatjuk el. Ilyen – és kezdők számára is tökéletes – a leghíresebb magyar pályán működő Hungar
Elolvasom »Valamikor tavaly késő ősszel hirtelen kitaláltam egy túrát. Motorozzuk körbe a magyar államhatárt oly módon, hogy az valódi teljesítmény legyen mindenki számára. Elkezdődött az eszmecsere a Motorozz.hu oldalon, majd megszülettek a részletek. Azóta minden várakozást felülmúló sikerrel lezajlott a kaland.
Elolvasom »A motorozás legnehezebb része a fékezés. Ezzel a kijelentésemmel lehet, hogy sokan nem értenek egyet, mégis a legösszetettebb terület, ahol a hibázás következményei a legnagyobbak, véleményem szerint a két keréken történő vészmegállás. Nagy segítséget jelenthet tehát a blokkolásgátló, a Hondának há
Elolvasom »A tél utolsó hónapjára mi, motorosok igen komoly elvonási tüneteket tudunk mutatni. Kedvenc időtöltésünket – habitus függvényében – immáron sokadik hónapja vagyunk kénytelenek nélkülözni. Vannak, akik ősztől már elő sem veszik a motorjukat, és akadnak, akik egész télen használják. Komoly motorozá
Elolvasom »Annyit tudtunk, hogy 2009 januárjától rendszámkötelesek lesznek a segédmotoros kerékpárok is Magyarországon. Majd váratlanul felfüggesztették az egész csomagot. Mivel szerettünk volna tisztán látni a kérdésben, megkerestem Lakatos Gábort, a Piaggio, Gilera és Vespa márkákat forgalmazó Moto Italia ügyvezet
Elolvasom »Szembetűnően emlékezetes számomra két motor volt. Nem lebecsülve a modern hárombetűsök csodálatos formavilágát, technikai zsenialitásukat, kifogástalan felszereltségüket, de a bő húsz éves R100GS-ből sugárzó egyszerűség és az egyedi megoldásokkal átépített Africa Twin jelentették nekem az igazi ama
Elolvasom »Néhány gyártó még nem adta fel a gyártásukat, mivel a kétüteműek fajlagos teljesítménye jóval kedvezőbb: sok kis lökettérfogatú motort, robogót még ilyen erőforrás hajt. A kétüteműek világának királyai kétségkívül a MotoGP 500 köbcentis osztályában induló gépek voltak. (...)
Elolvasom »