Sok szót nem érdemes vesztegetni a képre azon kívül, hogy gratulálunk a „feltalálónak”. A motoros annyira féltette barátnője testi épségét, hogy krúzerére egy komplett acélketrecet szerkesztett a csaj köré. El is nevezte az innovációt „Babe cage”-nek, azaz kedves-ketrecnek. Már a hangzása sem jó, bár magyarul még mindig kellemesebben cseng, mint angolul. A lényeg: saját lábait és párja teljes testét védi az acél miskulancia, sőt az utas hatalmas hát- és fejtámlának dőlhet, valamint biztonsági öv is rögzíti.
A hihetetlen védelmi tényezőt nem érdemes ragozni, azon azonban elgondolkodtam, hogy motorozni milyen lehet ezzel az izével. Nem tudom elképzelni, hogy jó lenne – mint ahogy abban a ketrecben utazni sem. Csak nehogy valaki meglássa Franciaországban, és kötelezővé tegye…
Ezt olvastad már?
Cimkék:
Ránk, emberekre ritkán teljesül a címben megfogalmazott feltétel. Kész szerencse, hogy egy régi versenymotor 97 évesen is gyönyörűséges tud lenni.
Elolvasom »A film csupa olyan motorról szól, amelyek átszelték az amerikai kontinenst, és 1916 előtt készültek. A teljesítmény technikai és motoros oldalról egyaránt káprázatos.
Elolvasom »Górcső alá vettem a BMW trónkövetelő túracirkálóját, az R1300 RT-t.
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »
Hogy mást ne mondjak, egy motorra felszállást megnéznék…
És ha bukik, egy szimpla motort csak elenged, csússzon inkább a kamion alá. De ezt?