A nyitókép (csak a tisztesség kedvéért) színtiszta illusztráció: egy régi CBR400RR-t mutat, amelyet lelkes gazdája egy 600-as szupersport ruhájába öltöztetett.
A japán Young Machine motoros újság információi szerint azonban a Honda feléleszti régi nagy sikerét, az alsó-közepes méretű sportolót.
A magazin borítójának jobb alsó sarkában látható az állítólagos újdonság. A motor a hírek szerint soros kéthengeres erőforrásával és 50 lóerő körüli teljesítményével tökéletesen passzol az egydugós CBR250R és a sornégyes 600RR közé (előbbi fele-, míg a második több mint dupla ekkora ménest állít csatasorba). Így tökéletes lépcső lehet a két jelenleg kapható sportgép között. (A 400-as géposztályt a japán jogosítvány-rendszer hívta életre, de a világ minden részén sikeres modelleknek bizonyultak.)
A gép európai forgalmazásáról persze most még nagyon korai akár csak kósza gondolatokba bocsátkozni is, de a még napjainkban is virágzó ős-CBR400R és RR szürkeimportja azt mutatja, nem lenne hamvába holt ötlet. Árban, lökettérfogatban és lóerőben egyaránt nagyon jól ki tudná tölteni a jelenlegi modellek közti rést.
A hír valóság-alapja természetesen minimum erősen kérdőjeles. Még azt sem tudjuk, a japán újság grafikusainak munkáját látjuk-e, vagy valóban valamilyen gyári információ szivárgott ki. Ahogy a Honda szigorú titoktartási stratégiáját ismerjük, valószínűleg az előbbiről lehet csupán szó.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »