A Delhi Auto Expo alkalmával látott napvilágot a gyári információ: a következő három évben kisebb lökettárfogatú motorokat fejleszt a Triumph. Az angol cég indiai képviseletének frissen kinevezett igazgatója, Ashish Joshi árulta el, miszerint a következő hat üzleti év tervezett programjában “több kiskapacitású motor” kifejlesztése is szerepel.
Egy ideje keringenek már hírek egy kisebb angol modell érkezéséről – a pletykák Street Single néven emlegetik a masinát -, amely állítólag a gyárban már tesztkilométereit futja. Persze ez abszolút fikció, hiszen még egy kósza kémfotó sem keveredett ki róla. Lehet, hogy még nem akarják? Mert mint tudjuk, a Triumph a szivárogtatás nagymesterei közé tartozik. A találgatások 250-350 köbcetiméter közé teszik az új erőforrást, és a hírek szerint a motorokat Indiában, valamint Brazíliában is gyártani fogják. Joshi ezzel kapcsolatban annyit mondott: “Mindig is a 250 és 500 köbcenti közötti motorokat lehetett a legjobban eladni.” A találgatások persze beindultak. Milyen modellek jönnek majd? Nyilván lesz egy naked bike a Street Triple stílusában, hátha összedobnak egy kisebb endúrót (Tiger), no és mivel van egy nem is akármilyen Daytonájuk, miért ne állítanának egy komoly versenytársat a CBR250R-nek? Idő kérdése, és mindez kiderül…
Cimkék:
Legalábbis az Egyesült Államok piacán. Az amerikaikat is meglepte a hír: az orosz gyár eladásai 39 százalékkal növekedtek 2011-ben!
Elolvasom »Vegyél két nagyon erős motort, mesteri lovasokkal. Egy V8-as Mustang rendőrautót, hogy üldözze őket. Egyenesen menni tilos!
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Érdekes…ennek is eljött az ideje.
Indiában biztos van rá piac.
Én csak attól tartok hogy a kisebbített Tiger-ek, Daytona-k, Triple-k, elég vacak gagyi beszállítóktól vett kütyükkel lesznek felszerelve (India)…..bár már a nagyobb modelljeiken is néhol képesek rá sajnos.
De ha KTM féle színvonal jön akkor hajrá….mert egy Triumph féle CBF 125-re meg nagyon fancsalin tudnák nézni.