Ha hihetünk a franciáknak, és nem csak egy médiaromboló grafikai alkotásról van szó, akkor a Kawasaki korábbi 650-es kéthengeres enduró külsejű modellje, a Versys nagytestvért kap – bár a lökettérfogattal együtt a hengerek száma is megnő. A képek alapján úgy tűnik, hogy a Kawasaki nem vesztegette idejét vélt vagy valós terepezési igények kielégítésére: a V1000 jelzésű modell jóval inkább az „aszfaltendurók” körét bővíti.
A kategóriát övező, többnyire BMW-s berkekből származó becsmérlés ellenére örömteli lenne egy ilyen motor érkezése, a néhány évvel ezelőtti DL1000-klón KLV-1000 óta a Kawasaki nem képviselteti magát ebben a szegmensben. A tavaly bemutatott Z1000SX, W800 mellett egy újabb izgalmas alternatíva jelenhet meg az akashiak palettáján.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Már épp emlegettem magamban, hogy mi van a Versys-szel. Erre tessék…
A 650-es nagyon bejön,ez viszont nagyon nem.
Ideje volna egy nagytesót kreálniuk, már ha valós a hír. Há e ööm e bódottáá. Ez én “aszfaltendúróm” eddig elég jól szerepelt rossz minőségű földutakon is.De nyílván való, hogy nem erre tervezték.Természetesen a siratófalazást is kénytelen vagyok mellőzni. Ez egy kicsit nagyobbnak tűnő jószág, ezzel jobban kell vigyázni földúton. Talán a négy hengerrel egy még kényelmesebben motorozható, nyomatékosabb és a nagyobb méretéből adódóan egy jobban pakolható vas lesz. Vagy nem.De az egyik biztos.
Hááát, ha a endurószerű külsejétől eltekintünk, akkor ez a Kawa CBF1000-je.