A BMW saját, korábbi felmérése szerint a belátható közeljövőben a jármű eladásaik több, mint 25 százalékát elektromos meghajtású járművek fogják hozni, szóval tényleg komolyan foglalkoznak vele, hogyan lehet formálni mind a termékeiket, mind az azokhoz fűződő szemléletet. Így amíg sok gyártó még csak mostanában mutatta be az első saját elképzelését a témában, a bajorok már le is cserélték a C Evolutiont. Mindemellett a CE 04 leginkább formavilágában hoz újdonságot.
42 lóerőnyi teljesítmény. Ennyit kínál a CE 04 erősebbik változata, amely 120 km/óra eléréséig lett optimalizálva és a piros lámpánál megfoghatatlan lesz. 2.6 másodperc alatt éri el az 50 km/h sebességet. De érkezik majd visszafogott változat is. Előbbi 130, utóbbi 100 kilométeres hatótávval.
Az akkumulátor technológiát az iX-től származtatják. Különlegessége, hogy a lapos elrendezésének köszönhetően az eddig megszokottaktól eltérően lehet fölé építeni a motort. Így marad hely olyan tárolórekesz kialakítására, ami elnyel egy bukósisakot, bőséges lábtérrel lehet számolni és a súlypont is lejjebb kerül.
Az akkupakk töltése nem tűnik veszélyesen soknak. Nulláról csurig tölteni valamivel több, mint négy órába telik otthoni hálózatról. Gyorstöltővel egy óra és 40 perc alatt pumpálható tele. Ha pedig az akku 20%-on áll, akkor 45 perc alatt lehet 80 százalékra tölteni.

Ezt olvastad már?
Cimkék:
A Harley-Davidson önálló, elektromos márkája lett a korábban típunévként funkcionáló LiveWire. Első modelljük a One, amit már ismerünk.
Elolvasom »Francia motorosok és robogósok ezrei szívják a fogukat, mert 2022-től már ők sem parkolhatnak ingyen Párizs utcáin.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »