A World Superbike sorozat superstock kategóriája nem kap túl nagy figyelmet, pedig sok szempontból nagyobb jelentősége van, mint a földi halandók számára szinte már megfizethetetlen árú tuningolással megalkotott superbike-oknak. A gyári állapothoz legközelebb eső ezres motorok bajnokságában tavaly egy párját ritkító eredmény született: a BMW S1000RR nyergében az olasz Ayrton Badovini a bajnokság 10 versenyéből 9-et megnyert, csupán az utolsó superstock futamon lett „csak” második. Nincs az a kifogás, ellenvetés, ami ezt az eredményt érdemben megkérdőjelezheti.
A BMW Italia az eredmény előtt tisztelegve kiadja Badovini motorjának 50 darabos limitált szériájú replikáját. A gépek az olaszok rendelésére a berlini gyárban készülnek, és lényegében megegyeznek a bajnokságban tavaly használt masinával. A számozott motorokat ugyan közúti közlekedésre alkalmas formában gyártják le, de olyan kiegészítőket is kapnak a vásárlók, mint a versenykipufogó, vagy éppen az utascsomag (hátsó ülés és lábtartók). A csak Olaszországban megvásárolható gépek ára 27’000 euró, ami 11’000-rel több az utcai alapváltozaténál.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Jájájájj. Megint Béjemvé…
“Ezek” képesek csak azért megnyerni egy bajnokságot (pedig tehetségtelen és nagyarcú kötsögök mind), hogy idekerülhessenek hírnek!!!
Ilyet betenni durva kínzás 🙂
Sajnos legtöbbünknek ez a nyálcsorgató kategória, de ettől eltekintve 5-ös, izé lájkolom (vagy mi )
Megyek szenet hordani 3 évig…
Tényleg vannak olyan emberek akik képesek 11 ezer eurót eltapsolni, hogy hasonlítson a masináljuk egy másikhoz, ami megnyert egy bajnokságot?
A marketingesek mindent le tudnak nyomni az ember torkán. Ha kurva drága sz@art adnának el, azt is megvennék, mert drága.
“lényegében megegyeznek a bajnokságban tavaly használt masinával…de olyan kiegészítőket is kapnak a vásárlók, mint a versenykipufogó, vagy éppen az utascsomag (hátsó ülés és lábtartók)”
Aki sokallja az nézzen már utána mibe fáj egy utcai gép VB győztes superstock versenymotorrá való átépítése.