A piacot ugyan a nagy motorgyártók uralják, de szerencsére egyre több lelkes mérnökről, kisvállalkozásról számolhatunk be. Ezeknek a cégeknek tulajdonképpen létkérdés, hogy a média foglalkozzon velük, közzétett sajtóanyagaik, videóik pedig igazi csemegét jelentenek nekünk, motorosoknak. Nagy technikai újításokkal persze csak ritkán találkozik az ember, a legtöbb motorépítő jól bevált receptek szerint hozza létre saját masináit. Üdítő kivételek azonban szerencsére voltak, vannak és lesznek is. A Norton a múltja, a Buell egyedi megoldásai, a Horex a VR6 erőforrása, a Motus pedig a direkt befecskendezős aggregátja miatt lehet érdekes a „vájtfülűek” számára. A kis amerikai vállalkozás a napokban közzétette legújabb videóját a félkész motorról. Az első MST-01-et a fékpadon mérték, de már az aszfaltba is belekóstolt az alakulófélben levő masina.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »