A veronai kiállítás díjnyertes motorja

Custom
2011. január 26., szerda - TeeJay

A Verona Motor Bike Expo nem az abszolút legnagyobb európai kiállítás, azonban itt is rengeteg érdekes vassal találkozhat az ember.

Hirdetés


Cimkék:


Hozzászólások (8 hozzászólás)

godofspeed -

Stargate helyett a Casper név illene rá, a rajzfilmből a szellemgyereknek van ilyen lobogó farkacskája, mint itt a stilizált nyereg 😀
Vagy “Predator” az első villáról . (Gyanítom, ez a név már foglalt volt másik épített szörnyre.)

A bújtatott fékeknek sok értelmét nem látom, hacsak nem a sok lespórolt súly egy részét akarták így visszarakni a gépre. Mennyivel komplikáltabban is meg tudták csinálni az egyszerűt, ugye?-)
(Ennyi erővel három felnit is egymás mellé hegeszthettek volna, és akkor még több aluküllő lenne rajt. Vauuuu:-P)

A blokkdeklikkel meg igazán kezdhettek volna valamit, ha már minden mással ennyit elszórakoztak. Vagy bal oldali dekli helyett direkt van a kőművesfángli? Nem értem…

Sornégyes blokkal jobban tetszene, de ezt már nem is merem írni…
Elavult kompresszorokkal fognak játszani az építők még a jövő században is?

Amúgy fasza:-)))
Sok munka meg ötlet van benne.
Nekem kicsit erőltetett.

A Sapka Művek Time Machine-jával például egy napon sem említeném:
http://www.revolutionmotorcyclemag.com/amd/sapka2.jpg
http://www.revolutionmotorcyclemag.com/en-AMDRanking.htm

 

 

 

 


TeeJay -

Számomra az a hihetetlen, hogy a V2 még mindig milyen elterjedt a motorépítők között. Ok, böszme nagy, látványos, de egy sorkettő sokkal kompaktabb, könnyebb, s több játékra ad lehetőséget a szerkezettel. Ráadásul az is tud gyönyörű lenni, ha rendesen kipimpelik. A metrikusoknál szerencsére már sokan alkalmazzák, de többet érdemelne…


Moto-Cat -

Tudom, hogy nem egy mindennapos használatra szánt motor, de azért kíváncsi volnék, hogy a rákban cserélnek rajta mondjuk fékbetétet. Nem lehet egyszerű.

Egyébként érdekes gép lett. Szép szobor.


godofspeed -

Fékbetétcsere ezen?
Ne viccelj!
Ez ezekkel a fékbetétekkel fog elrohadni! (Az alu is rohad, csak lassabban:-)))
Ha egyáltalán van benne fékbetét.

A motorépítő versenyek általában annyi feltételt állítanak a használhatóságot illetően, hogy a gép saját lábon be tudjon pöfögni a közönség elé. Aztán vége.
Ehhez fékbetét sem kell:-)))

Amikor meg mégis valódi technikai kihívás is – mint pl. a Discovery-n játszott  Biker Bulid-Off című sorozatában http://dsc.discovery.com/fansites/bike/bike.html – társul az “építsünk gyönyörűt” mellé, akkor gyakran kiderül, hogy a használhatóságtól nagyon messze vannak ezek az épp elkészült prototípusok. (Váztörés, hajtószíjfeszítő-görgő ((mer’ az kell minden értelmes motorra:-))) sorozatos fellazulása, stb…)

Lehet olyat építeni, ami – valamire – használható is, csak nem így…
Meg nem egy hét alatt, ahogy az okos műsorokban csinálják.

 

 


Moto-Cat -

Épp azzal kezdtem, hogy nem használati tárgy, de ennek ellenére megnézném, hogy egy ilyenen mi munka lehet pölö fékbetétet cserélni. Ha egyáltalán megoldható. De én még abban sem vagyok biztos, hogy bepöfög a nézők elé… Inkább betolják.

Minden vágyam építeni egy motort, de azt szeretném olyannak megcsinálni, hogy használni is lehessen. Meglátjuk, mik lesznek a lehetőségeim.


TeeJay -

Ha visszamész a Brakko cikkhez, akkor ott a videóban “prezentálják” a fékbetét cserét. Nem tűnik bonyolultnak, bár ott egy öt küllőpáros kereket használnak, nem egy ilyen “kalitkát”.

Mindenesetre kétlem, hogy ez a masina a következő száz évben megtesz annyi kilométert, hogy indokolt legyen a csere kopás miatt.


TeeJay -

Az a CVT váltó.

Ld. V2 vs. sorkettő téma…


godofspeed -

Bármi lehet a fángli alatt, a fángli akkor is fángli marad.
:-S

XD


Előző bejegyzés

Négy láb jó, két láb rossz

2011. január 25., kedd
Videó

Következő bejegyzés

A Norton motoGP fejlesztése

2011. január 27., csütörtök
Fejlesztés

Ezeket olvastad már?

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt

Az új világrend trónkövetelői? Benelli TRK 702 páros teszt

2023. október 18., szerda

Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!

Elolvasom »
Új motor teszt

125 köbcentivel 1000 kilométeres túra 24 óra alatt

2023. október 15., vasárnap

Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!

Elolvasom »
Videós túrabeszámoló

Győz a Fekete Lovag: Serpentize motoros ruha bemutató

2023. szeptember 24., vasárnap

Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.

Elolvasom »
Ruházat tartósteszt