Annak idején a Párizsi Autószalon keretein belül mutatta be a HYmotion3 nevű hibrid járművet a Peugeot Scooters. A koncepció fontosabb elemei a hibridhajtás, a 125-ös feltöltős erőforrás, a nyitott kabin, no meg persze a ritkaságszámba menő háromkerekű kialakítás voltak. Egy évvel később egy kissé átalakított tanulmányt mutatott be a francia cég, az már jóval szokványosabb volt a három kerék megtartása mellett is.
A legújabb hírek szerint a Peugeot a masina szériaérett változatát még az őszi kiállításokon a nagyközönség elé viszi, a gyártást és az értékesítést pedig 2012-ben fogja megkezdeni. Ha hihetünk a pletykáknak, akkor a motor jóval konvencionálisabban kerül piacra, a franciák lemondtak a drága hibrid technológiáról. A jelenlegi információk szerint a 300 köbcentiméteres erőforrást azonban az eredeti terveknek megfelelően kompresszor lélegezteti, a csúcsteljesítmény így 41 lóerő lesz. A gyártó szerint a Satelis alapjaira fejlesztett dönthető kialakítású háromkerekű gépezet ára nem lesz túlságosan magas, bár a maxirobogók jelenlegi, nem túl alacsony beszerzési költsége mellett kérdés, hogy ez mit is jelent valójában.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »