Életünket átitatják a reklámok. Az utak melletti óriásplakátok, a TV-ben, újságokban jelenlévő hirdetések, a mozifilmekben megtalálható úgynevezett „product placement” jellegű reklámok ma már mindennapjaink megszokott részei. A BMW most az emberi szem működésének egy érdekes tulajdonságát kihasználó kampányt készített.
Ugyan számos városi legenda szól a tudatalatti reklámozásról, itt azonban szó sincs semmiféle alattomos szándékról vagy módszerről. Valójában a bajorok reklámja inkább egy jópofa optikai illúzió, amely a retinába néhány pillanatra beégő kontrasztos képek módszerére alapul. Egy „szokványos” BMW reklám során néhányszor, a tudatos értelmezhetőséghez túl gyorsan felvillan a BMW felirat, majd a reklám végén, amikor Ruben Xaus felszólítja a nézőket, hogy csukják be a szemüket, és lássák ők is az álmukat, a retinába „beégett” BMW felirat jelenik meg az emberek szeme előtt. Sajnos ez az élmény ténylegesen nem élhető át az alábbi videót megtekintve, de az legalább bemutatja a reklám készítését is.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Nekem nem müködik…
Egyetlen hunyorítás nélkül végignéztem. Becsuktam. Semmi.
Aztán rájöttem: hiszen én mindig egy BMW logót látok a lelki szemeimmel, úgyhogy semmi szükségem az ilyen hókuszpókuszokra!
Én Suzuki feliratot láttam
Piszkosul örülnék, ha egy ilyen vetítésen nekem is megégetnék a retinámat. Az tuti, hogy kell hozzá fényerő, hogy a sejtek emlékezzenek , a jézusos fotó is csak fél perc meresztés után működik ez meg 1 felvillantásra. Olyan, mint azt egyszeri ruszki diszkóban, ahol a gányolt lézerrel véletlenül kiégették vagy 10 ember szemét.