Az interneten bukkantunk a következő képre, amely a szokásos távol-keleti csomagszállítás (több méter magasra rakjuk a cuccot egy mopedre) egyik remekbeszabott példája. Ezúttal hordókat, pontosabban gázpalackokat visz emberünk újszerű robogójával. Lehet, hogy a Gas-Gas prototípusát látjuk?
A képet nézegetve aztán eszembe jutott, hogy éppen Garmisch-Parterkirchenbe menet a Glockneren láttunk magunk is egy hordókkal felvértezett öreg Transalpot. Igaz, ott a műanyag alkalmatosságok a túrafelszerelés szállítására voltak kialakítva, magyarul csomagtartóként funcionáltak. Gyönyörű, nem?
Mellesleg a piros hordók nyakába dombornyomással bele volt öntve a Honda logója, tehát nagyon úgy tűnt, hogy valamilyen gyári kiegészítőről van szó.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Ha a TA-ra előre is feldob két pisros bödönt, hátra pedig kivezérel egy kis hajócsavart, akkor a patak- és tóátkelések is kipipálva.
Bocs, de felénk ezt gázpalacknak hívják, de a piros lehet akár kanna is, vagy ballon.
Ez a gázos hordó kifejezés nagyon gáz…..
Egy ütközés garantáltan a menyekbe repíti a motorost.
De lehet, hogy csak házi katapult ülés…
Szerintem ez a “Beijing” gyártmányú robogó nyerte a legutóbbi amarikai gyorsulási versenyt. Bár a nitro kissé túlméretezett a motor teljesítményéhez képest. Fogalmazhatunk úgy is, hogy a motor rásegít még 2-3 lóerőt a nitrora…
Szerintem meg LPG-vel motorozik, mert olcsóbb és hatótávolságban is simán lepipál mindenkit ekkora tankkal:D
A Transalp az tetszik!