Tudjuk jól, hogy még a nem legerősebb sportmotorok is messze jobban gyorsulnak, mint egy csúcstechnikát képviselő utcai sportautó. Egy átlagos nagyköbcentis kétkerekű gépjármű teljesítmény-tömeg aránya valóban figyelemre méltó, de ahogy az lenni szokott, vannak, akik ezt is túlzásba viszik. A gyorsulás a motorsport egy külön ága, saját kategóriákkal. Ennek a sportágnak a csúcsát a top fuel gépek jelentik, amelyek ugyan utcai motorozásra végképp alkalmatlanok, de bámulatos teljesítménnyel rendelkeznek. S bár a versenyek kívül nézve is fantasztikusak tudnak lenni, belülről talán még inkább „átjön” azok félelmetes mivolta. Ugyan a székben ülve nem érezzük az erőt, amely a motorosra hat, de kevesebb mint hat másodperc alatt a masina álló helyzetből 380 kilométer per órás tempóra gyorsul. Íme mindez belülnézetből.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »