Életmentő motoros kabát a Brembótól

Ruházat
2010. június 01., kedd - TeeJay

A fékrendszerek gyártásával nevet szerzett olasz cég legújabb terméke is a motorosok biztonságát szolgálja, de már egy baleset esetén.

Hirdetés


Cimkék:


Hozzászólások (8 hozzászólás)

Moto-Cat -

De beindultak a cégek. Nem baj. Árverseny. Érdekesek ezek a kabátok.


benzinveru.blog.hu -

Mindenképp jó dolog lehet, csak azért most még elég húzósak lehetnek ezek a kabátok, de idővel csak elterjed, és akkor már többen meg tudják venni. Azt jól tudom hogy az újabb Goldwingekbe is raktak légzsákot?


galoscsabus -

Igen, jól tudod.

Lehet GW-t rendelni légzsákos kivitelben.

Ez a világ egyik legdrágább légzsákja, közel 7 milla, de adnak hozzá ajándékba egy full extrás motort.


TeeJay -

Amennyiben azt a majd’ négymázsás kétkerekűt “még” motornak tekintjük…


galoscsabus -

Motor az, méghozzá nem is akármilyen!!!

Amíg nem volt alkalmam egyet kipróbálni, nekem is furcsa elképzelésem volt a GW-el kapcsolatban. De mint tudjuk, az előítéletek sorsa a megszűnés.

Az első pár perc volt necces, amíg az feszélyezett, hogy netán összecsukok egy hatmillás motort és nem fogom tudni kifizetni, aztán elkezdtem tépni a bajszát és olyanokra képes az a gép, amit soha ki nem néztem volna belőle!!!

Tegyél vele egy próbát ha módodban áll.


vadasz -

Swájc-szerpentin-karcolgatás (izgulok/izzadok/gépészkedek mint atom) Egyszer csak külső íven visszafordítóban GW-papa-hátul-mama, alkoholmentes sörike a pohártartóban, valami opera a rádióban, pipa a szájban bőszen integetve és elismerően bólintva elkerül…     …2 kanyarral később már nem is láttam.

 

Jó gép lehet az !


TeeJay -

Boxer-6, tengernyi nyomatékkal, akkora tömeggel, ami a durva ívekre is odaszegezi a futóművet – megy mint a dög, főleg hozzáértő kezekben, nem ez a gondom.

Nekem koncepcionálisan (és esztétikailag) nem tetszik az egész.
Egy MT jobban bejön: egy autónak is becsületére váló tök lapos nyomaték”görbe”, elég magas értékkel (alaphangon 150 Nm), baromi szűk fordulatszám-tartomány (5500-nál tilt). Az persze eléggé szubjektív, hogy mi a szép, de legalább néz is ki valahogy, s bár tőlem teljesen furcsa, de azt kell mondjam, van hangja rendesen, és ez jó.


bigcet -

 Megrántja az ipse, nyílik a lufi.

Namost mi van akkor, ha neadjisten túlmozgok mondjuk egy hirtelen bukkanót és beindul a cucc.

Nem látom a véletlen faktor kiiktatását, azaz ha felfúvódik “magától” akkor garantált a zakó, vagy egy ilyen felfúvódás után használható még a rendszer vagy éppen egy ilyen eset mennyibe kerül? (új patron, egy légzsák hányszor használható, nem fogok légszomjban elpusztulni?):-)


Előző bejegyzés

Kerülj be a motoGP-be!

2010. május 31., hétfő
Versenysport

Következő bejegyzés

Hétvégén motoros fesztivál és kupasorozat!

2010. június 01., kedd
Road and Ride

Ezeket olvastad már?

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt

Az új világrend trónkövetelői? Benelli TRK 702 páros teszt

2023. október 18., szerda

Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!

Elolvasom »
Új motor teszt

125 köbcentivel 1000 kilométeres túra 24 óra alatt

2023. október 15., vasárnap

Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!

Elolvasom »
Videós túrabeszámoló

Győz a Fekete Lovag: Serpentize motoros ruha bemutató

2023. szeptember 24., vasárnap

Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.

Elolvasom »
Ruházat tartósteszt