Szerencsére az átépítés alapját nem a jelenlegi széria hatalmas monstrum-túrázója adta, hanem egy 1976-os gyártású Honda GL1000. A tulajdonos egy nagyon egyedi motorra vágyott – mint mindenki, aki átépítésbe fog -, így vadászott az eBay internetes aukciós házban egy aranyblokkos, négyhengeres boxermotorral szerelt, önmagában kincsnek számító Gold Winget.
Azonban nem tartotta meg eredeti állapotában, vagy újította fel gyári szintre – ahogy azt valószínűleg sokan tették volna -, hanem megvalósította vele álmait. Nekiállt a kincsnek, megváltoztatta a hátsó segédvázat, hogy rövidebb legyen és egyszemélyes hosszú nyerget készíthessen rá. Más ívű kormány került a motorra, egyedi gyártású fejidomot is kapott, hogy a módosított kipufogóról ne is beszéljünk. Végül a fekete-arany festés adta meg a végső képet, amely valóban café racer-esre sikerült.
A boldog tulajdonos annyit minden bizonnyal elmondhat, hogy olyan motorral rendelkezik, amilyen vélhetően senki másnak nincs a világon!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Barbár!
Kardán + boxer?
Pfúj!
“Kardán + boxer?
Pfúj!”
Szerintem meg a legjobb. 🙂
Pofás lett.
Én még kicsit hozzányúltam volna az elejéhez(villa,fék).
Én nekem nagyon tetszik!
Egy hasonló átalakításban vagyok éppen csak nem café racer stilusban hanem roadster formátumot probálok valahogy kialakítani belőlle.
Viszont nagyon szeretném vele felvenni a kapcsolatott egy kis diskurzusra a munkálatok folyamatáról.
Üdv:motorosmuki!!
Küldtem egy levelet.