A Piaggio visszahívást jelentett be a 2010-es modellévben gyártott Aprilia RSV4 Factory és RSV4 R superbike motorkerékpárokra. A hivatalos álláspont szerint a hajtórudakban gyártási okokból olyan feszültség keletkezhet, amelynek következményeként azok eltörhetnek – ez pedig nyilvánvalóan motorkárosodást eredményez.
A visszahívás összesen 335 járművet érint – nem tudjuk, Magyarországra adtak-e el ezek közül -, és február végén veszi kezdetét. A hivatalos magyarázat így szól: “A hajtórúd törése a motor károsádását, a jármű fölötti uralom elvesztését, személyi sérülést vagy halált is okozhat” – ez pedig arra utal, hogy ezúttal valóban nem valamilyen apró-cseprő dologról van szó.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Még mindig jobb hogy szólnak, mint a TL1000S-nél, hogy az első tesztelő meghalt vele.
Szerintem nem szégyen ez.
Szerintem szégyen mint minden súlyos hiba. De az őszinteséget értékelem, ismerjék be hogy elqrtuk-kijavítjuk. A mismásolás a legrosszabb.