Igaz, kicsit költségesebb úton szüntették meg a motorkerékpár felborulásának veszélyét: légrugót építettek be, amely megálláskor földre fekteti az épített masinak teljes hasát. Ehhez szükséges az igen alacsony építésű kétkerekű, különleges futómű, no meg egy karcmentesre fényezett alsó idom. Ráadásul megállni sem lehet vele akárhol.
Vélhetőleg nem is arra épült, hogy tulajdonosa messzire jusson vele lakhelyétől… Na meg az úriember protektoros öltözetét és váltókezelését is jobb figyelmen kívül hagyni.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Mindemellett maga a motor nem nevezhető csúnyácskának, legkevésbé sem !
Ez a tárgy gyönyörű – ha kvázi szoborként tekintünk rá. Ha motorként értékeljük, akkor az értelmetlen faszhosszabbító kategória…
jó hogy felhívtad a figyelmem a váltókezelésre, azon röhögök azóta! Ha kézzel csinálná már pornó lenne!
remélem menet közben nem tiltja le semmi a leeresztést, amolyan autós-kézifékes hatása lehet!
én nem tudok eltelni a váltóhokiztatással! Besza-behu!
és váltóhokiztatás közben a fejtartása olyan mintha mást verne!
Ez már Sapi TimeMachine-jében is benne volt, 3-4 éve. Megnyerte vele a magyar motorépítô bajnokságot, meg ha jól emlékszem az európait is.
Szóval ezt sem az idióta amerikaiak találták ki…
Ez szerintem csak a lustaság szüleménye nem a újításé!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
már a szelíd motorosok óta gondolkodom azon, mire is jó, egy ilyen gnóm kiállású hónaljszellőztető.