Igaz, kicsit költségesebb úton szüntették meg a motorkerékpár felborulásának veszélyét: légrugót építettek be, amely megálláskor földre fekteti az épített masinak teljes hasát. Ehhez szükséges az igen alacsony építésű kétkerekű, különleges futómű, no meg egy karcmentesre fényezett alsó idom. Ráadásul megállni sem lehet vele akárhol.
Vélhetőleg nem is arra épült, hogy tulajdonosa messzire jusson vele lakhelyétől… Na meg az úriember protektoros öltözetét és váltókezelését is jobb figyelmen kívül hagyni.
Cimkék:
A versenypályákon minden gramm számít. Különösen, ha az abroncsok tömegéről beszélünk. Itt a legkönnyebb!
Elolvasom »Korábban beszámoltunk az olasz Raleri újdonságáról, a folyadékkristályos vizorbetétről. Most itt egy sokkal olcsóbb megoldás is.
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »
Mindemellett maga a motor nem nevezhető csúnyácskának, legkevésbé sem !
Ez a tárgy gyönyörű – ha kvázi szoborként tekintünk rá. Ha motorként értékeljük, akkor az értelmetlen faszhosszabbító kategória…
jó hogy felhívtad a figyelmem a váltókezelésre, azon röhögök azóta! Ha kézzel csinálná már pornó lenne!
remélem menet közben nem tiltja le semmi a leeresztést, amolyan autós-kézifékes hatása lehet!
én nem tudok eltelni a váltóhokiztatással! Besza-behu!
és váltóhokiztatás közben a fejtartása olyan mintha mást verne!
Ez már Sapi TimeMachine-jében is benne volt, 3-4 éve. Megnyerte vele a magyar motorépítô bajnokságot, meg ha jól emlékszem az európait is.
Szóval ezt sem az idióta amerikaiak találták ki…
Ez szerintem csak a lustaság szüleménye nem a újításé!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
már a szelíd motorosok óta gondolkodom azon, mire is jó, egy ilyen gnóm kiállású hónaljszellőztető.