Az Egyesült Államok piacát figyelő MIC (Motorcycle Industry Council) hétfőn tette közzé összesített 2009-es adatait. Ennek értelmében a teljes értékesítés-csökkenés az előző évhez képest 41% (ó, mit nem adnának a hazai kereskedők ilyen számokért!), amely konkrétan 360000-rel kevesebb eladott motorkerékpárt jelent. A bajorok ezzel szemben mindössze 22%-kal adtak el kevesebb kétkerekűt, amely a legkisebb zsugorodást jelentette. Így nyerték el a fenti titulust.

Nos, bízzunk benne, hogy a közeljövőben hasonlóan derűlátó nyilatkozatokat hallhatunk magyar értékesítőktől is!
Cimkék:
Sok motoros a legzordabb körülmények között sem képes feladni szenvedélyét. Még akkor sem, ha kizárólag egy chopperen tudja elképzelni magát.
Elolvasom »20. alkalommal került megrendezésre a Wroom, amelyen a Ducati és a Ferrari mutatja be az új évadra készített versenygépeit. Íme a GP10.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »
A BMW mindig is kiválló motorokat gyártott. Az r1200gs-t azóta is próbálják különböző cégek felülmúni több-kevesebb sikerrel. Mióta meg nem ragaszkodnak görcsösen a boxer elrendezéshez, egyre nagyobb részesedést nyernek a piacon. Szerintem a japók lassan attól félnek hogy legközelebb melyik szegmensben akarnak erősíteni a friccek. A sportolóknál ott van az új superbike, az allroundereknél az f800r és még sorolhatnám… Nem vagyok nagy BMW párti de, bizakodással figyelem az egyre sikeresebb próbálkozásaikat, és nem vetném meg ha pl egy f800r lenne a s*ggem alatt 🙂