Női tanácsok a motorozásról – nőknek

Csak nőknek
2010. január 05., kedd - rnie

A férfiak gyakran félreértik a nőket, és hajlamosak számukra érthetetlen kifejezésekkel elmagyarázni dolgokat. Lehet ezt másképp is - női tanácsok, nőknek a motorozásról.

Hirdetés

Ezt olvastad már?

Több mint motoros tréning

Több mint motoros tréning

Cimkék:


Hozzászólások (4 hozzászólás)

bigwhite -

„A kezdő, de különösen a női kezdőmotorokról már régóta érik bennem egy cikk.”

Hát nem tudom, hogy hogyan fogod tudni beleélni magadat egy 160 centis, 50 kilós hölgy helyébe amikor fel kell ülnie egy 180-200 kilós vasra…

Nekik ez relatíve olyan mintha (magunkból kiindulva – b.nő 52 kiló, én 115 kiló) egy BOSS-HOSS-t kellene vezetnem.

Ha ezt at tudod hozni a cikkben, az már fél siker.

 

 


vadasz -

Végigolvastam a könyvecskét.

 

Azzal egyetértek, hogy megalománia lett úrrá, és hogy manapság sokan kételkednek, hogy egy 500-600 as motor elég nagy e kezdőnek, amíg tizenéve ezek már a 2-3. lépcsőfoknak számítottak.

 

Ennek ellenére ne mis köbcentiben, de lóerőben amondó vagyok, hogy a 30 lóerő környéke az, amit mindenképpen meg kell célozni ha valaki kimerészkedik a városból. Igen kellemetlen tud ugyanis lenni, ha valakit a 110 max sebességű motorral közlekedve elkezd előzni egy távolsági járat…

 

….volt szerencsém egy 250 es maruderrel megjárni a poklok poklát iylen tekintetben…     …azok max városba valók, és zárt csapatban felvonulásra.


Helmets on -

Hát nem tudom, hogy hogyan fogod tudni beleélni magadat egy 160 centis, 50 kilós hölgy helyébe amikor fel kell ülnie egy 180-200 kilós vasra…”

 

178cm vok és 60Kg és 200kilos géppel „birkozom”  :

nem olyan nehéz dolog:)

 

a 30 lóerő környéke az, amit mindenképpen meg kell célozni ha valaki kimerészkedik a városból.”

Ebből a szempontból a 125-ös kategoria télleg csak városba való.

ha kell viszi a 100at de előzni meg ilyenek már nem megy.

az 50-es télleg csak város de van aki szerint már oda is életképtelen ez a ccm a mai közlekedésb miatt. van benne valami…

országutra min a 250-esek..

de én a A1 et is simán feltolnám 250ccm és esetleg 20Le..

ennyi kell. igy nem kéne 7-8000pörögnie szerencsétlennek hogy menjen

jobb egy max 5000ford. gép ami még nyomatékos is alul.

 

.

 

 

 

 

 

 

 


manko92 -

édesapám kinőtt egy cbf600-ast ezért az anyáé lett

míg apa vett egy 1200 bmw-t

ílyenek vagyunk mi férfiak szerintünk számít a méret „tudatalatiban”

a nőknél viszont nemnagyon

„hogyvesznek a nők kocsit?

-milyen kocsit vegyünk drágám?

-pirosat”


Előző bejegyzés

Kiárusítás:az utolsó ezer Buell

2010. január 04., hétfő
Kiárusítás

Következő bejegyzés

Lábak nélkül motoron

2010. január 05., kedd
Technika

Ezeket olvastad már?

RiderBázis – új helyen, még több motoros élménnyel!

2025. november 17., hétfő

A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.

Elolvasom »
Premier Sisakok

CFMOTO 800 MT Explore az Adventure light újratöltve

2025. november 03., hétfő

Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret

Elolvasom »
Kínai túraenduró

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt

Az új világrend trónkövetelői? Benelli TRK 702 páros teszt

2023. október 18., szerda

Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!

Elolvasom »
Új motor teszt