Az előzetesen kiszivárogtatott információk képek egy másik haszna, hogy a potenciális vásárlók jó előre tudják, mire költhetik a pénzüket – így adott esetben várnak néhány hónapot és nem a konkurenciától vesznek motort. Az MV Agusta legújabb üdvöskéje az F3 jelű prototípus, amiben a 3 a hengerek számára utal. A motor fejlesztése valószínűleg még a harley-s időkben kezdődött, vagy legalábbis akkor porolták le a terveket. Mindenesetre a 675 köbcentis masinát a pletykák a 2011-es modellévre várják, így a tényleges fejlesztés józan számítások szerint nem régen kezdődött. Az egy másik kérdés, hogy az eladás alatt lévő cég mekkora bizalmat tudhat magáénak, sikerül-e elegendő vásárlót meghódítani a jelen helyzetben. Az F3-ról az első képek még szeptember elején jelentek meg (akkor közúton volt látható), múlt héten pedig a spanyolországi Almeria pályán tartott nyíltnapon kapták lencsevégre az új masinát. A képek tanulsága szerint a hátsó idom rövidebb, akárcsak a lengőkar és sportmotor Agustától szokatlan módon a kipufogó hagyományos, oldalra szerelt. Mivel még csak egy fejlesztés alatt lévő motorról beszélünk, így messzemenő következtetéseket felesleges levonni, a végleges változat biztosan nem így fog kinézni.
Ezt olvastad már?
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
szerintem szép és végre jo lesz egy “kissebb” agusta is
csak olyan a képeken mintha 250-es vagy 500 as lenne nagyon tökmag szerintem