Valljuk be őszintén, a legtöbb motoros ajka mosolyra görbül a Hyosung neve hallatán, a feltörekvő koreai márka azonban nem lebecsülendő. Gondoljunk csak bele, sok mai nagy gyártónak nem a motorkerékpárok jelentették az első termékprofilját – volt aki zongorákat, szövőgépeket, repülőgép motorokat vagy éppen kondenzátorokat készített, esetleg bicikliket vagy éppen autókat szerelt. A Hyosung a Suzuki beszállítójaként keveredett a motorkerékpárok világába, és kis gyártó létére nevét ismerik a fejlettebb motoros országokban is.
Termékpalettájukat megfontoltan fejlesztik, az idei újdonságot a radikálisan áttervezett cruiserük, a GV700 jelenti. A 647-ről 680 köbcentiméteresre emelt hengerűrtartalmú aggregát azonban meglepő módon gyengébb lett elődjénél – már ami a számokat illeti. Míg a GV650 72 lóerős teljesítményre volt képes, addig az új Aquila csak 66,1 lóerőt produkál. A maximális nyomaték is esett, a korábbi 65,7 helyett az új változat csak 62,8 newtonméteres nyomatékkal forgatja a főtengelyt. Ennek okairól sajnos nincs információnk, de elképzelhető, hogy a maximális teljesítmény helyett a koreai mérnökök az egyenletesebb teljesítmény-leadásra koncentráltak, illetve az is lehetséges, hogy a szigorú károsanyag-kibocsátási követelményeknek csak így tudtak megfelelni. 2010-ban az Aquila két gyári változatban áll a vásárlók rendelkezésre. Az alap és a Touring Deluxe csak a gyári kiegészítők listájában tér el, alapvetően mindkettő ugyanaz a klasszikus vonalvezetésű cruiser. A Touring Deluxe felszereltség olyan kiegészítőket tartalmaz, mint a szélvédő, a lábtartó trepni, az oldaldobozok, az utas-deréktámasz és a krómozott bukócső. Információink szerint az új masina 2010 májusában érkezik hazánkba.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Kerültem testközelbe párszor Hyosunggal. Pofás gépek. De én sem vagyok éppen oda a chopperekért, cruiserekért. Jó, azért egy szép cruisert elfogadnék nagy túrákhoz, de alapból nem kéne. Szóval tényleg szép darab. Még a részletek is tetszenek.
Tudja a rák….
…én tudok lelkesedni krúzerekért.. kicsiért úgy mint nagyért. Ez valahogy olyan sem-sem.
Krómcsillivilli, de abból nem annyi, hogy aszondja az ember csuhajja….
Klasszikus letisztult is, de ismét az előző állítás jut eszembe mint kontra.. tehát ismét nem az a nagy húúúúhhaaaaaa….
Valszeg pont ezért tudják eladni. Langyos mosogatóvízként. Jó is, tetszhet is… de igazából semmi.
Ilyen sefülesefarka koncepciókat csináltak mások is már, jó példa a midnight-star …. ott is keverték a szezont a …. kutyának sem kell, bár ott azért az ár sem elhanyagolható tényező.
dragstarból láttam már nagyon szép csupaszítottat és felbőrözött csillivillizettet… ugynaez igaz a wild-starra is… …VTX eleve nagyon szép, de ott is van lehetőség mindenre…
.-… ez a husáng igazából nemtom mire lenne jó alap. Se a festése, se egyes elemei.. gyakorlatilag az egész motort kusztomizálni kell akkor is ha csupaszítani akarsz, akkor is ha rikítani. Innen nézve ne mlenne alternatíva számomra.
Azon túl, hogy ez nem az én világom (nekem sem…), egyetlen bajom azért van a gyári felszereltséggel. A klasszikus külsőhöz a drótküllős kerekek sztem szükségesek.
szép bár a króm hűtő(?) helyett a blokkot jobban kiemelhették volna mert igy feketén nem épp chopper stílus…de érdekes ez sem rontja el azért jelentősen…
nem tudom hogy a forma koppintás e de végülis ebbe a kategóriába akkora formabeli különbségek nincsenek.
a név télleg elég szokatlan túl “ázsiai” dee biztos megszokják majd..
Nehéz belekötni,a fekete kimondottan pofás.
Talán a küllős kerék jobb lenne.
a régi nagy aquila legfőbb vonzerejét az ára mellett a külseje jelentette – ezért is vettem anno, nem volt racionális döntés. most így átalakítva a legkevésbé sem mozgat meg, abszolút unalmas lett.
72LE az egyébiránt, nem 82. 🙂
Ha a GV 650 is megmarad a kínálatban, akkor van egy picit erősebb “sportcruiser”, meg van ez a klasszikus változat, lehet választani.
Ehhez a motorhoz még nem vagyok elég öreg.
Amúgy meg tök mindegy melyik sárga nemzet csinálja.
Hatalmas tradícióval egyik sem bír, a motorok meg tudják, amire gyártották öket:
Szeress bele-vedd meg-ha meguntad dobd el
Addig meg valószinüleg hüen szolgál..
Szerintem gyonyoru lett, koszonjuk a cikket, a loero tenyleg nem 82 volt. Kivancsian varom eloben…
…majd megtanulok. Valamikor. Javítva, köszi.