Amikor még néztem a Forma-1 bajnokságot, Spa Francorchamps az egyik kedvenc helyszínem volt. A festői környezet, a pálya rajzolata és a változékony időjárás mind-mind egy jó verseny ígéretét hordozta magában. Erre a patinás versenypályára vitték ki az Overmile-t készítői. A motorépítő bajnokságon elért harmadik helyezés tiszteletre méltó eredmény, de ennek a pályán nem sok hasznát látja a konstrukció. Az alábbi videón is jól látszik, hogy ez a masina nem éppen a pálya ördöge. A belga Krugger Speedshop legutóbbi alkotásában egy 1700 köbcentis S&S dobog, a Fournales légrugós felfüggesztés és a Beringer fékek talán jól mutatnak a motorépítő VB-n, de pályán kevésbé használhatók – persze ez nem erre épült, és legtöbb versenytársa még kevésbé volna alkalmas ilyen használatra.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Aaaahh….
Ez gyönyörű! Micsoda Café Racer. Szívesen ‘kitenném a polcra’…
Na persze gurigáznék is vele!