A bemutató előtti „teaserek” után a reklám ideje érkezett el, mint annyi más termék életében. Az új Viffer esetében az egyik első lépés a kiegészítők bemutatása. Bár a Honda kampányában nagy hangsúlyt fektet az utcai sport kifejezésre, valójában az új VFR szegmense ugyanaz, mint ahova a jelenlegi 800-as modellt is sorolhatjuk. A nehezen megfogható „sporttúra” motorok körét bővíti a technológiai újításokkal és innovatív megoldásokkal megspékelt masina – ebben is tökéletesen illik a VFR családba.
A jól bevált, mondhatni szokásos kiegészítők sok újdonságot nem jelentenek, de ha valaki túrásra akarja venni a figurát, kellemes szolgálatot tesznek – az egyes elemek keresése, egyéb, specializálódott gyártótól történő beszerzése helyett az ember a motorral együtt is megveheti azokat. Igazi újdonságként a navigációs berendezés távirányítója lehet érdekes. Ha a technika szóba került, meg kell említsem, hogy a Honda a megbontott blokkról is publikált néhány képet azok számára, akiket a kiegészítők kevésbé érdekelnek.Az alábbi videó az egyik hivatalos promóciós film: új technika, gyönyörű tájak és irigylésre méltó életmód…
Cimkék:
Te milyen szöveggel látnád el a képet?
Elolvasom »Ennyi volt. Talmácsi helyére Alex de Angelis került, a magyar versenyzőnek nem jut motor jövőre. Favaro szerint a Moto2-ben folytatja Gábor pályafutását.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »