A jelenlegi gazdasági helyzet arra készteti a japán motorgyártókat, hogy térjenek vissza gyökereikhez. Persze a „modern” világ fogyasztási szokásai megváltoztak, de az olcsó kismotorok gyártása és értékesítése még mindig jó üzlet a fejlődő országokban. Olcsó (kis)motort már nem lehet előállítani Japánban a drága munkaerő miatt, ezért a gyártást egyre többen helyezik át ázsiai országokba. A Kawasaki, a Honda thaiföldi érdekeltségekkel rendelkezik, de a Yamaha még messzebb megy. Egy 150 millió dolláros beruházással gyárat létesítenek a legnépesebb pakisztáni város, Karachi melletti ipari parkban. A tervek szerint 2012-re a gyártásnak el kell érnie az éves 22 ezres darabszámot. A távlati cél, hogy 2017-től az erőforrások összeszerelése is a helyben történjen. A Yamaha Pakisztán kedvező földrajzi helyzetét kívánja kihasználni, az üzem a cég afrikai, indiai és közép-ázsiai terjeszkedésének alapja volna a távlati elképzelések szerint.
Cimkék:
A BMW olyan cég hírében áll, aki ad a biztonságra. Legújabb sportmotorjukat így nem adhatják ki megfelelő védőfelszerelés nélkül.
Elolvasom »Egy figyelemfelkeltő fogás a nagy esemény előtt. A hétvégén várható imolai bemutató előtt néhány kép kiszivárgott az új Aprilia RSV4R-ről.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »