Persze a fő profil megmarad: TV-s reality-show keretében motornak látszó tárgyakat fognak továbbra is készíteni. Azt tudjuk jól, az OCC-t a Siemens lökte a lejtő felé a nemrégiben elkészült elektromos chopperrel. Teutulék most a kevésbé innovatív, bár annál inkább divatos hibrid technológiát alkalmazó motor gyártására kaptak megrendelést. Egész pontosan kilenc darabra, mivel a Scheider Electric egyik leányvállalata, az APC, 8 további motort rendelt, melyeket egy-egy szerencsés üzleti partnere kaphat meg – erre sokaknak esélye lehet, hiszen ez a cég számtalan szünetmentes tápegységet forgalmaz a világban.
A hivatalos közleményből túl sok technikai részletet nem tudhatunk meg, mindenesetre a cégek célja (a marketingfogáson túl) világos. A hibrid technológia alkalmazásával az OCC-nek olyan choppert kell készítenie, mely a cég eddigi motorjainál nagyobb távolságot tud megtenni egy tankolással illetve feltöltéssel. Kis malíciával mondhatjuk, hogy ez nem is olyan nehéz feladat számukra, hiszen készítettek már olyan masinát is, melynek üzemanyag tartálya alig egy gallonos volt. Hogy mire jó ez az egész? Az értékes reklámidőn, a marketingen túl, „remek” szórakozás lehet a Teutulok veszekedését nézni, amint a 2010-es szezonban vetítésre kerülő epizódban a számukra új technológiával birkóznak. Persze ez is csak „show” lesz, hiszen a Scheider Electric autóipari tapasztalatával megfelelő technikáról fog gondoskodni, éppen „csak” be kell szerelni egy kétkerekűbe.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »