Lassan szivárognak a 2010-es modellek, íme két Honda, a lenyűgöző CB 1100 retro naked és egy injektoros krosszmotor. A java még hátra van! (…)
A 2007-es Tokió-i szalon sztárja volt a retro CB1100, és azóta folynak a találgatások sorsát illetően. A 80-as éveket idéző roadster azonban szerencsére gyártásba kerülhet már jövőre, négyhengeres, olaj-levegő hűtéses blokkal. Az európai forgalmazás egyelőre kérdéses, a szigorú Euro4-es normák miatt, melyek határideje egyre közelebb. Reméljük a motorgyártás óriását ez nem rettenti el, és legalább addig elérhető lesz ez a karakteres naked.
A 2010-es japán katalógusban már szerepel a Honda CB 1100
A Honda, ellentétben az amerikai H-D-tól nem csak a múltjából él, az off-road szekcióban igen komoly fejlesztéseket végzett. Első hírek szerint CRF250R injektoros lesz jövőre, hasonlóan a 450-eshez, teljesítmény adatai nagyjából azonosak maradnak az idei modellel.
Honda CRF250R injektorral