Lassan megszokhatjuk, hogy az új motorok az internet különböző csatornáin debütálnak. A nagy érdeklődéssel kísért modellek esetében ez egy költségkímélő, ugyanakkor nagyon hatékony eszköz az újdonságok bemutatására.
Rendszeres olvasóinknak nem jelent újdonságot, hogy a vásárlói szokások átalakulásával egy-egy új motorról az interneten már idejekorán felbukkannak előzetes információk, amelyek egyes esetekben egy kvázi felmérésnek is bizonyulnak, a gyártók így mérik fel a lehetséges vásárló közönség véleményét. Az utóbbi évben a gyártók azonban továbbléptek, a Yamaha V-Max, a Honda Fury hivatalos bemutatója előtt már figyelemfelkeltő internetes hirdetéssel borzolják a türelmetlen motorosok kedélyeit.
Az iwataiak lassan már hagyományosnak tekinthető módszerrel a 2009-es YZF-M1 MotoGP versenymotorjukat február 2-án mutatják be a csapat hivatalos oldalán. A kitűzött dátumon a Yamaha elérhetővé teszi a motorral kapcsolatos publikus adatokat, képeket, interjúkat a csapat versenyzőivel, Rossival és Lorenzoval, valamint a csapat vezetőivel, technikai szakembereivel.