A BMW C1 nem lett kimondottan sikeres sajnos, annak ellenére, hogy maga a koncepció igazán jó. Úgy látszik, a bajor járműipari óriás nem hagy fel ezzel a vonallal és egészen érdekes robogókat kíván piacra dobni.
Annyit tudni, hogy több robogóról van szó, köztük olyanról is, amely nem kettő, hanem három keréken gurul (!). Nagy találgatásokba nem akarok belemenni, de egy újragondolt BMW C1, az MP3 futómű szerkezetével párosítva valóban vonzó közlekedési alternatíva lehet, már annak, aki meg tudja majd fizetni…
Három, a Rotaxszal együttműködésben fejlesztett motor kerülhet az eljövendő BMW robogókba. Mindhárom 80 fokos hengerszögű, vízhűtéses, folyadékhűtésű V-kettes. A legkisebb 500 köbcentivel és 33 lóerő körüli teljesítménnyel, a következő 650 köbcentivel és 55 lóerővel a legnagyobb pedig 800 köbcentivel és 75 lóerővel érkezhet. A gyári értesülések szerint az elsőkerék-hajtás (!), bár szóba került, végül elvetették, ám a kis (?) motorokban valószínűleg paralever felfüggesztést alkalmaznak majd.
Igen érdekes felvetések – nem véletlenül alkalmaztam gazdagon kérdőjelet és felkiáltójelet írásomban –, kíváncsian várjuk, hogy végül milyen robogókkal színesíti a BMW a piacot.