Korábban már röppentek fel pletykák arról, hogy a német autógyár, a Volkswagen rész szeretne hasítani magának a motorkerékpárok piacából is. Akkor még arról szóltak a hírek , hogy egy kisebb gyár felvásárlásán törik a fejüket a németek. Most egészen más irányú szellőtől rezdült meg az a bizonyos bokor: állítólag a KTM-mel közösen fejlesztenének saját kétkerekűt.
A első hallásra hajmeresztő hír kis gondolkozás után logikusnak tűnhet. Főleg, ha felidézzük az X-Bow adatlapját: az osztrák motorkerékpár-gyártó első négykerekű próbálkozásának mozgatásáról bizony a német konszern Audi TT-jének kétezres turbómotorja gondoskodott. A kapott szellemi tőkét állítólag „természetben” szándékoznak visszaadni a sógorok: motort és tervezési segítséget nyújtanának az új jármű létrehozásában, kvázi hogy ketten vegyék fel a harcot a nagy rivális BMW ellen.
Csupán halkan jegyzem meg, hogy a bizonytalan eredetű képen látható jármű engem roppant módon emlékeztet a MV-Augusta Brutale vonalaira… Ami nem baj, de azért remélhetőleg ennél kreatívabb „végtermékkel” állnak elő a németek!
Olyannal, mint a két éve a Los Angeles Motor Show égisze alatt bemutatott GX-3 hibrid jármű, amely érdekes átmenetet képvisel a motorok és az autók között. Amennyiben valaha megvalósulna ez az érdekes vízió, a vásárlók egy roppant finom csemegéhez juthatnának: a szinte súlytalan háromkerekű kis kétülésest ugyanis egy 1600 köbcentiméteres, 125 lóerős erőforrás hajtja. Vezetési élménye valahol az autók és a motorok között helyezkedhet el, de lehet hogy mindentől különböző örömöket nyújt.
Hogy a nagyra törő tervekből mi fog megvalósulni, és legfőképpen mikor, az még a jövő zenéje, de legyünk nagyon optimisták és várjuk a további fejleményeket akár két-, akár három keréken!