Az Nissan új GT-R modellje annyira különleges jármű, hogy az átlag autószerelő nemigen tudhat érdemben hozzányúlni. Ezért egy tréningprogram eredményeként csak különlegesen képzett szerelők foglalkoznak majd a GT-R-ekkel, mire az a kereskedésekbe kerül. A V6-os, 473 lóerős turbófeltöltésű motor 588 newtonméter nyomatékkal a világ legexkluzívabb szuperautóinak magasságába emeli a Nissan csúcsmodelljét.
Ha ez nem lenne elég, a GT-R-ban a világ legösszetettebb összkerékhajtási rendszere dolgozik, és a cég életében első kettős-kuplungú rendszer. Így csak „szuper szerelő” végezhet munkálatokat az autón. A „szuper szerelő” nem holmi újságírói kreálmány, hanem a Nissan által hivatalosan e szerelőkre akasztott titulus.
A szuper szerelő három éven keresztül minden évben egyszer, térítésmentesen a gyári értékre hangolja a motort és a váltót, és a futóművet is beállítja ha kell. Az új GT-R forgalmazását már decemberben megkezdik, az Egyesült Államokba jövő júniusában kerülnek.