Nagyon eredeti, ötletes és a kor technikai lehetőségeit kihasználó kampányt indít a Volvo. „Az élet jobb ha együtt éljük” reklámszlogen hű reprezentálása érdekében interaktív számítógépes társasjátékot mutatnak be szombaton egyes angliai mozikban.
A közönség élő joystickká válva irányítja a hatalmas vásznon látható számítógépes megjelenítésű Volvo XC70-et. Az emberek a kezük lengetésével kormányozhatják az autót, nyílván akkor tudnak hatékonyak lenni, ha mindenki ugyanabban az irányba irányítaná a Volvót. A cél – mint a játékokban általában – különféle tárgyak és utasok felvétele, és minél nagyobb pontszám elérése. Ráadásul csapatok játszhatnak egymás ellen, ami tovább fokozza az esemény izgalmát.
A dolog technikai hátteréről nem sokat tudunk, nem tudjuk, hogy a levegőbe emelt kezek eredő hadonászása végül hogyan kerül a számítógép bemenetére. Minden esetre jó móka lehet.