A Toyota egy új Auriont indít Ausztráliában, amely a legerősebb elsőkerék-hajtású sorozatgyártású autó lesz a Földön. A kompresszoros V6-os Aurion egyben az első TRD jelzésű Toyota is. Az extrém személyautó két változatban érkezik: Az alapváltozat a 3500S, és a jobban felszerelt, sportosabb 3500SL. Mindkét modell 323 lóerős, 400 newtonméteres motorral rendelkezik és elsőkerék-hajtású.
Az Aurion gyakorlatilag egy Camry, átdolgozott első és hátsó résszel. Az alapmodellt a TRD és a Harrop Engineering látja el a feltöltővel, így a motor már 1250 fordulat/perctől 300 newtonméter nyomatékot ad, és a leszabályzás közelében sem esik ez érték alá. A nullszázas sprint nem kimondottan jó, 6,1 másodperc, de képzelhetjük a 323 lóerő mit művel az első kerekekkel.
És a hidegzuhany: a Aurion TRD csak hatsebességes automata váltóval kapható. Természetesen nagyobb fékek és 19 colos keréktárcsák is az alapfelszereltség részét képzik. Abból, hogy nem létezik manuális váltós modell arra következtethetünk, hogy az autó egész hangolása bolondbiztos, a menetstabilitási rendszerek feltehetően nem engednek sok teret a hatalmas erőnek. Hatalmas teljesítményét valószínűleg nem arra használja, hogy százig füstölje a gumit, hanem arra, hogy nagy végsebességet érjen el az autópályán.