Smith-Rowe-t, az Arsenal termékét régóta a klub egyik legígéretesebb fiatal játékosaként tartják számon. Bukayo Saka mellett ő is a szurkolók kedvence volt, különösen a 2020/21-es és a 2021/22-es szezonban, amikor a csapat nehéz időket élt át. A legjobb klubok elleni góljai és a bal szélen nyújtott kiemelkedő teljesítménye fényes jövő reményét adta a szurkolóknak.
Az elmúlt két szezon azonban igazi kihívást jelentett Smith-Rowe számára. A sérülések és a kezdőcsapat helyének elvesztése oda vezetett, hogy a tehetséges középpályás egyre ritkábban jelent meg a pályán. Az előző szezonban mindössze 13 bajnoki mérkőzésen lépett pályára, egyetlen gólt sem szerzett.
A Fulhamhez igazolva Smith-Rowe újrakezdheti karrierjét. Az új klubban több játékidőt és lehetőséget kap, hogy ismét megmutassa tehetségét. A Fulham viszont egy hatalmas potenciállal rendelkező játékost kap, aki erősítheti a csapat támadósorát.
Az Arsenal számára Smith-Rowe eladása nem csak rekordösszeg, hanem annak elismerése is, hogy a klub kész megválni még tanítványaitól is a továbbjutás érdekében. Mikel Arteta a fiatal tehetségek iránti affinitása ellenére pragmatikus megközelítést alkalmaz, és a stabilabb játékosokat részesíti előnyben.
Érdekesség, hogy a Fulhamnél Smith-Rowe egy másik korábbi csodagyerekkel találkozhat Ryan Sessegnon személyében, aki egy sikertelen Tottenham után tért vissza a klubhoz. Talán ez a két tehetséges játékos segít egymásnak visszatérni a korábbi szintre.
A Smith-Rowe átigazolás egy korszak végét jelenti az Arsenalnál, és egy új fejezet kezdetét jelenti a játékos karrierjében. Az Ágyúsok szurkolói nosztalgiával emlékeznek majd zseniális teljesítményére, de a futball nem áll meg. Most mindenki azon töpreng, hogy Emil képes lesz-e visszatérni a legjobb formába egy új klubnál, és talán egy napon visszatérhet az Emírségekbe érett mesterként.
Cimkék:
Régóta tartja magát a híres mondás, miszerint minden út Rómába vezet. Igen ám, régen azonban még nem volt meg az az olaszos életérzés, hogy autóval – vagy épp robogóval – térjünk be a fővárosba. Ez persze kis túlzó romantika, ennek ellenére elmondható, hogy az autózás forradalma a 20. században alapjaiban változtatta meg a teljes közlekedési rendszert. A Ford alapítója pedig egyben a munkaerőpiacot is. Az viszont biztos, hogy aki ma oda meg vissza van az autókért, hivatásának is bátran választhat olyan szakmát, ahol nem kell nélkülöznie szenvedélyét, sőt, még fel is csigázhatják az újabb és újabb kihívások. Hogy egy másik régi mondást idézzünk: csináld, amit szeretsz, és soha többé nem kell majd dolgoznod!
Elolvasom »A BMW a kedvenc autómárkád, vagy csak szeretnél olyan munkát, amit szeretsz, vagyis ahol vezetni kell? Másféle állást keresel, de fontos számodra, hogy az adott térségben az elérhető munkahelyek tekintetében biztosra menj? Így vagy úgy, Debrecen és a térség sokféle lehetőséget tartogat mind a fiatalok, mind az álláskeresők, mind a munka- vagy karrierváltók számára.
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »