Nem titok, hogy minden palack valódi árát a marketing költségek figyelembevételével számítják ki. Ez nemcsak a televíziós reklámokat foglalja magába, hanem a divatos színes magazinokban történő promóciót is. De ide jön meg a csomagolás minősége és az értékesítés helye is.
A márkás luxus aromák marketingje a termék értékének mintegy 20-25%-át teszi ki. Ezek általában az átlátszó üvegből készült palackok, kiváló minőségű karton csomagolásban és drága dombornyomással a dobozokon. Mindezek az elemek közvetlenül tükröződnek a parfümök végső költségében. Azonban azt mondani, hogy a drága illatszer megvásárlásakor a fogyasztó csak a híres márkáért fizet, nem helyes. Fontos a gyártás és a technológia is, amellyel a termék készül. Bár a legtöbb ember nem fogja észrevenni a különbséget a drága és az olcsó parfüm között, egy tapasztalt fogyasztó könnyen meg fogja tudni különböztetni a két illat közötti apró eltéréseket.
Nem lehet azt mondani, hogy az olcsó parfümök rosszul néznek ki a márkás luxus szegmens termékeihez képest. Az egyetlen különbség továbbra is a csomagolás külső kialakítása. Egyes illatokat valóban egyedi, műalkotásokhoz hasonlítható üvegekbe öntenek. De mindez csak növeli az árcédulán szereplő összeget.
Ma már a megfizethető illatok is csodálatos üvegekbe kerülnek. A gyártók kellemesen meglepik a vásárlókat az egyedi formájú dizájner üvegcsékkel. És az ilyen luxus költségei továbbra is a megfizethető vásárlási lehetőségen belül maradnak.
Ahhoz, hogy megtaláljuk a legjobb ajánlatokat, elengedhetetlen összehasonlítani az árakat a különböző weboldalakon. A költségek jelentősen eltérhetnek, még ugyanazon illat esetében is, ezért érdemes időt szánni a lehetőségek feltérképezésére. Az árak összehasonlításával és az akciók kihasználásával úgy szerezhetjük be a kedvenc parfümjeinket, hogy nem kell jelentős befektetést tennünk.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »