A Tromox, a globális elektromos kétkerekű közlekedési és mobilitási megoldások gyorsan növekvő neve, örömmel mutatja be legújabb innovációját, az MC10 elektromos motorkerékpárt a 2023-as Milánói Motorkerékpár Kiállításon, népszerű nevén az EICMA-n (Nemzetközi Kerékpár, Motorkerékpár és Kiegészítő Kiállítás). Az új modell bemutatása a Tromox várva várt belépését jelenti a terepjáró elektromos motorkerékpárok szegmensébe. Innovatív jellemzőinek és páratlan teljesítményének köszönhetően számos iparági szakértő már most reményeket fűz az MC10-hez, hogy az elektromos mobilitás következő nagy neve lesz.
Az MC10 elektromos kerékpár három változatban kapható: MC10 StreetX, MC10 TrailX és MC10 LiteE. Az e-motorkerékpár alumínium váza kiváló látványt, felhasználói kényelmet, stabilitást és strapabíróságot biztosít. A 19 hüvelykes első kerékkel és a 11 hüvelykes hasmagassággal az úton és az úttesten egyaránt vezethető. A Tromox számos innovatív funkciót épített be az MC10 terepjáró képességeinek fokozására.
Az MC10 egyik leglenyűgözőbb tulajdonsága a független fejlesztésű TR-3C (Comfort, Control, and Cross) felfüggesztési rendszer, amely a kinematika elvei alapján képes intelligensen szétválasztani a vonó-, fék- és kormányerőket. Ez precíz kormányzásvezérlést biztosít, és segít hatékonyan mérsékelni a talajra ható ütközéseket, páratlan élményt nyújtva a fokozott irányíthatósággal és csökkentett ütközési erőkkel járó terepkezelésben. Emellett elöl egy fordított rugós hidraulikus felfüggesztés is található.
Az MC10 másik fő jellemzője az alváz közepére szerelt állandó mágneses szinkronmotor, amelyhez egy sebességváltó tartozik. A motor 10 kW (13,6 ps) csúcsteljesítményének vagy 5 kW (6,8 ps) folyamatos teljesítményének köszönhetően gyors, azonnali gyorsulásra képes. Ezenkívül a 280 Nm (206 ft-lbs.) kerékre ható nyomatéka miatt könnyen manőverezhet a rögös terepeken.
Az MC10 motorját egy kettős akkumulátorrendszer táplálja, amely egy pár 72 V-os, 29 Ah-s akkumulátort tartalmaz. A kettős akkumulátor-rendszer használata esetén az MC10 90 km/h (56 mph) végsebességre és 109 km-es hatótávolságra képes. A biztonságos és stabil akkumulátor-kezelő rendszer (BMS) érdekében LG21700 akkumulátorcellákat használtak. Ennek az intelligens BMS-nek néhány kulcsfontosságú előnye a biztonságos kisütési küszöbértékek kiválasztása a nagy adatok felhasználásával, az állapotértékelés, a dinamikus felügyelet, az optimalizált töltéshez szükséges kiegyensúlyozó algoritmus, a kiváló hőkezelés, valamint a magas és alacsony hőmérsékletű csillapítással szembeni ellenállás.
A Tromox a legmodernebb kialakítás mellett, amely lehetővé teszi a 90 km/h-s végsebesség elérését, jelentős beruházásokat eszközölt az MC10 fékrendszerébe is. Ennek az e-bike-nak minden kereke egy-egy tárcsafékkel rendelkezik, amelyet egy összetett fékrendszer (CBS) támogat.
Érdekes, hogy a Tromox MC10 nem csak a legjobb értelemben vett innovációról szól, hanem a fejlett berendezések használatával is lenyűgöz. Ezek közül a legjelentősebbek közé tartoznak az első és hátsó LED-es lámpák, a hátrameneti fokozat, a LED-es irányjelzők, a digitális sebességmérő és a kis LCD-képernyős műszerfal.
A motorosoknak lehetőségük van arra is, hogy a Tromox alkalmazás segítségével távolról indítsák el a kerékpárt, egyéb funkciókat hajtsanak végre, és tájékozódjanak a motorozással kapcsolatos információkról. A Tromox App Vehicle Connectivity rendszer támogatja a központi VCU és a motorvezérlő távoli OTA (Over-The-Air) frissítéseit.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »