Néhány évtizeddel ezelőtt ritkaságszámba mentek, ennek megfelelően pedig a beszerzési díjuk is elég magas volt. Ma már szerencsére sokat változott a helyzet, hiszen a megnövekedett érdeklődésre reagálva a világszínvonalú gyártók is sokat csökkentettek az áraikon. A gyakorlatban ez annyit tesz, manapság már egy igazán színvonalas, megbízható e-robogó boldog tulajdonosai lehetünk anélkül, hogy kiürítenénk a családi megtakarítást.
Az üzemanyag árak folyamatos növekedése mellett nagyon nehéz saját gépjárművet fenntartani. A tapasztalatok azt mutatják, a benzines robogókkal szemben az elektromos elven működő típusok tizedannyi üzemeltetési költséggel járnak – emellett a tény mellett pedig lehetetlen szó nélkül elmenni, hiszen ennek tükrében a fenntartásuk is igazán baráti.
Az e-robogók az idősebb generáció körében is hihetetlen népszerűségnek örvendenek, nem véletlenül. A modern korunk e nagyszerű vívmányai nagyon könnyen kezelhetők, stabilan az úttesten maradnak. A motorkerékpárokkal összehasonlítva az e-robogók jóval nagyobb védelmet biztosítanak az utasnak, hiszen közlekedés közben a cipő és a nadrág is védve van a széltől, illetve a felcsapódó víztől.
Az e-robogók nagyon csendesek, illetve a károsanyag kibocsátás tekintetében is jóval előnyösebbek, mint a benzines társaik. E vitathatatlanul pozitív tulajdonságokat tovább fokozza a tény, miszerint ezek a modern robogók nem vibrálnak, nem eregetnek kellemetlen szagokat, amely átjárná utazás közben a ruhánkat.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »