A Kymco számára nem teljesen ismeretlen terület a váltós motorok világa, de azért mégiscsak leginkább a robogóiról ismerjük világszerte. Az elektromosodás útján is az Ionex i-One villanyrobogó a kiemelt projektjük, amivel fontos mérföldkövön dolgoznak, hiszen a szabványosított, cserélhető akkumulátoros rendszerükkel a műfaj meghatározó szereplőivé nőhetik ki magukat. De más fontos vállalásuk is van. A RevoNEX elektromos naked motorjuk is úton van, amelynek különlegességét a váltós kivitelezése adja.
A RevoNEX legalább 2019 óta készül. Korábban úgy tűnt, hogy már előrehaladott stádiumban tartanak a fejlesztéssel, de most, 2022-ben is még csak emlékeztető tervrajzokat szivárogtattak ki a sajtó számára. Ráadásul nem is kifejezetten izgalmasat, hiszen újdonságot csak az ABS-vezérlő elhelyezkedése jelent, ami a motor elején, a “tank” alatt kapott helyet.
Céljának viszont megfelel: emlékeztetik a világot, hogy nem kukázták az ötletet. A RevoNEX Öhlins futóművet és Brembo fékeket kap, de a legérdekesebb részéről egyelőre nem rántották le a leplet. A hagyományos motorokéhoz hasonló váltóról várhatóan a közeljövőben érkezik majd információ. Egyelőre puszta feltételezés, de számíthatunk némi átfedésre a LiveWire-rel, hiszen a tajvani cég villany fronton fontos együttműködést ápol a Harley-Davidsonnal, de a részleteket még nem erősítették meg.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »