Új korszak nyílt a GasGas történetében. Két rendszámozható, utcai modellel állt elő az eddig nehezebb terepviszonyok között hírnevet szerzett spanyol cég. Az ES 700 és az SM 700 a KTM 690 SMC R/Enduro R platform, így a Husqvarna 701 Supermoto/Enduro testvérek közvetlen rokonai. De ezúttal pirosban és fehérben.
A GasGas modellekben a KTM 693 köbcentis, 55 kilowattos huligán egyhengeres szolgál. Az erőátvitel maradt 6 fokozatú, a váz chrome-molybdenum térhálós acélcső, a tank pedig 13,5 literes. A két kivitel között a supermoto, tehát az SM 700 kapott utcai felhasználásra optimálisabb, 48-as WP APEX villákat és mellé tartozó, állítható hátsó rugókat.
A két “új motor” egyelőre nem adta meg a választ, hogy milyen szerepet szán a Pierer Mobility AG a nagy múltú spanyol off-road brandnek. A jelenleg futó elképzelések – és egy 2019-ben kiszivárgott információ – szerint igazán akkor fog leválni a márka a KTM-ről, amikor 390 és 890 Adventure platformok, a legszebb elképzelések szerint igazán terepkompatibilis változatait fogják bemutatni.
Cimkék:
Komolyan gondolják a TVS-nél, hogy újra durván felfuttatják a Nortont. Első körben 100 millió fontot költenek erre.
Elolvasom »A franciák szerint már az idei évben bemutatják a 900 köbcentis, soros háromhengeres Yamaha Ténéré változatot.
Elolvasom »A Niu MQi GT-t tavaly már bemutattuk. Idén megjelent az EVO változata, amely sokkal gyorsabb lett. Napokig nyúztuk, hogy mit tud.
Elolvasom »Sajnos a motorozásban benne van, hogy hirtelen minden megváltozik. Olvassátok el Zoli igaz történetét a durva baleset hatásairól.
Elolvasom »A Benneli régen várt csupasz párosa megérkezett: a Leoncino 800-at bemutatjuk, a Trail változatot pedig alaposan ki is próbáljuk.
Elolvasom »Tavaly év végén egy rendhagyó élő adással jelentkeztünk. Akkor nem terveztünk új műfajt hozni az Onroad.hu felületére - most mégis folytatjuk.
Elolvasom »