A radaros, közlekedési értelemben vett biztonságtechnológia területén egyelőre egyeduralkodó a Bosch. Alapvetően ugyanazt az eszközt rejti a Ducati Multistrada V4, a KTM 1290 Super Adventure és a BMW R1250RT is. A japánok között először a Kawasaki mozdult az adaptív tempomatot, a figyelmeztetőrendszert és holttérfigyelőt biztosító rendszer felé. Mára a Honda is lépéskényszerben találta magát és meg is jelölték az ideális befogadó motorokat.
Nem nagy meglepetés. Ott kerül először felszerelésre, ahol van hozzá hely. Ami egyértelműen a Gold Wing, aminek a méretes elülső idomzata egészen egyszerűen elnyeli a radarkockát. De a hírek szerint a Honda platform alapként szolgáló Africa Twinjén is meg fog jelenni.
Ahogy a többi gyártónál, úgy a Hondánál is két részből fog állni a radaros technológia. Egyfelől megjelenik a kényelmi extrának sem utolsó adaptív tempomat, másrészt üzembe helyeznek egy lehetséges veszélyhelyzetekre figyelmeztető visszajelzőt is. Végül kerül egy szenzor hátra, a féklámpához közel, ami a holttérfigyelő funkcióért felel. A Honda nagy előnye, hogy a Gold Winget nem kell újradizájnolni a radar kedvéért, de a kijelzőt valószínűleg firssebbre cserélik.
Cimkék:
Ez egy nagyon jó hír akkor, ha eddig pusztán az tántorított el egy Ducati Multistrada V4 S-től, hogy egy picit magasnak találtad.
Elolvasom »A neves évfordulót két, Európának szánt, limitált szériás, 650-es motorral ünnepli meg a Royal Enfield.
Elolvasom »A Niu MQi GT-t tavaly már bemutattuk. Idén megjelent az EVO változata, amely sokkal gyorsabb lett. Napokig nyúztuk, hogy mit tud.
Elolvasom »Sajnos a motorozásban benne van, hogy hirtelen minden megváltozik. Olvassátok el Zoli igaz történetét a durva baleset hatásairól.
Elolvasom »A Benneli régen várt csupasz párosa megérkezett: a Leoncino 800-at bemutatjuk, a Trail változatot pedig alaposan ki is próbáljuk.
Elolvasom »Tavaly év végén egy rendhagyó élő adással jelentkeztünk. Akkor nem terveztünk új műfajt hozni az Onroad.hu felületére - most mégis folytatjuk.
Elolvasom »